XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

was het maar zon feest :roflol: kreeg het gewoon nadat mn nipps pijn deden maar is niet groot maar wel wat klier erachter. Had ervoor letro genomen (halve tab) maar mn voet werd rood/pijnlijk/opgezwollen en kon toen een week niet lopen. Denk dat ik ook gelijk sides ga krijgen dan als ik ga kuren

Last van oorsuizen ??? ???

Tinnitus Retraining Therapie

Eigenlijk is het tet*en replacement therapie

Nu wordt ik eindelijk een echte man in plaats van een Bieber

tumblr_m2vpksN0Fc1r7g8rbo2_500.png

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 21:59 ----------

heb je van jezelf dan wel baardgroei?

Ik heb wel normale baard maar lichaams beharing heb ik eigenlijk nauwelijks :roflol:

Aghja gevoelige tepels.. ik heb dat alleen wanneer ik met babyolie word ingesmeerd:o

Pff word gek van dat hyperventileren van me zusje, ambulance net geweest. Ogen rollen weg schudden alsof ze epilepsie heeft. Moest haar van de zolder tillen daar was ze zonder dat ze het wist naartoe gelopen, helemaal niet bij bewustzijn voor 20min, niet op haar eigen benen kunnen staan ben me doodgeschrokken

Laatst bewerkt:
Pff word gek van dat hyperventileren van me zusje, ambulance net geweest. Ogen rollen weg schudden alsof ze epilepsie heeft. Moest haar van de zolder tillen daar was ze zonder dat ze het wist naartoe gelopen, helemaal niet bij bewustzijn voor 20min

Shit.. enge zooi man. Sterkte dermee, lijkt me echt niet prettig

Pff word gek van dat hyperventileren van me zusje, ambulance net geweest. Ogen rollen weg schudden alsof ze epilepsie heeft. Moest haar van de zolder tillen daar was ze zonder dat ze het wist naartoe gelopen, helemaal niet bij bewustzijn voor 20min

Ziek, zou me kapot schrikken als dat hier thuis gebeurde.. Beter gaat ze naar psycholoog ofzo, hyperventilatie is meestal iets geestelijks :o

pics van zusje?

Jij bent ook ziek precies :rolleyes:
Niet bepaald het moment lijkt me...

Alsof jij geen pics zou willen zien :rolleyes: . T eerste was overigens wel oprecht, waarschijnlijk zou ik als een klein meisje door t huis rennen en niet weten wat ik moest doen :o

Ziek was t als ik rhypnol of iets van gelijke strekking genoemd had.:p

Nee ben er voor instaat als iemand zen adres geeft dat ik hem voor die kk kop van em sla.

Echt eng, dacht dat ze dood ging zo heftig. Hoesten alsof ze stikte en gewoon niets kunnen zeggen en weten wat er gebeurd is. Maak morgen barricade voor de trap.

En eis ook dat ze naar psych gaat

Dit zweer ik ff trouwens nog paar van die opmerkingen alsk overstuur ben en ik vreet je op serieus

Had je trouwens haar in een zak laten ademen? Zusje van een vriend heeft t ook wel eens, niet zo erg overigens, meer dat t vervelend is.. Zij gaat dan altijd in een zak ademen en is t zo over

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 22:53 ----------

Dit zweer ik ff trouwens nog paar van die opmerkingen alsk overstuur ben en ik vreet je op serieus

Haha was niet serieus man, je reactie klonk eerder gefrustreerd dat je t vervelend vond dan dat je compleet geflipt was uit angst :o

Eerste paar keer was niet zo extreem. Ik tilde haar naar beneden en der hoofd,handen,benen,armen alles hing slap naar beneden, niet aanspreekbaar.

Ja en dat moet niet volgends arts

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 22:57 ----------

Had je trouwens haar in een zak laten ademen? Zusje van een vriend heeft t ook wel eens, niet zo erg overigens, meer dat t vervelend is.. Zij gaat dan altijd in een zak ademen en is t zo over

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 22:53 ----------

Haha was niet serieus man, je reactie klonk eerder gefrustreerd dat je t vervelend vond dan dat je compleet geflipt was uit angst :o
ben normaal niet zo maar heb half uur gedacht dat ze epilepsie had zo extreem

Eerste paar keer was niet zo extreem. Ik tilde haar naar beneden en der hoofd,handen,benen,armen alles hing slap naar beneden, niet aanspreekbaar.

Ja en dat moet niet volgends arts

Niet? Nja misschien als je heftige aanval hebt dat t dan niet werkt..

Zou wel zorgen dat hij gelijk doorverwijst naar een psycholoog.. Beter dan dat ze gelijk met allemaal medicijnen gaan komen

Ze konden er nu niks aan doen moest morgen huisarts bellen en dat doet me moeder. Zegt die weer we doen er niks aan storm ik naar binnen morgenmiddag zonder afspraak en gaat ze luisteren.

Als ze van bovenaan de trap naar beneden was gevallen had ze der nek kunnen breken

Ze konden er nu niks aan doen moest morgen huisarts bellen en dat doet me moeder. Zegt die weer we doen er niks aan storm ik naar binnen morgenmiddag zonder afspraak en gaat ze luisteren.

Als ze van bovenaan de trap naar beneden was gevallen had ze der nek kunnen breken

Vraag gewoon of ze doorverwezen kan worden naar psycholoog.. Laat haar desnoods zeggen dat ze depressief wordt van t hyperventileren :o

Terug
Naar boven