MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vrouwen, daar kunnen miljoenen boeken over geschreven worden. Uiteindelijk zijn ze allemaal hetzelfde en toch heel erg verschillend en niet voorspelbaar.

samenvatting van al die boeken: begin er niet aan!

maar dat komt altijd te laat:o

Ben ik net klaar met een stuk te schrijven (5pagina's) besluit men window's eens van zelf af te sluiten om updates te doen.. WTF
Stuk is dus weg.. Nieuwjaarswens = mac

Ben ik net klaar met een stuk te schrijven (5pagina's) besluit men window's eens van zelf af te sluiten om updates te doen.. WTF
Stuk is dus weg.. Nieuwjaarswens = mac

heb je toevallig niet autosafe aan? als je dan weer opent dan komt hij weer tevoorschijn..

Nee blijkbaar niet, toen hij opstartte was het gewoon bureaublad en voor de rest niets :( Vind het ook nergens anders terug.

als windows ermee kapt heeft hij vaak wel een gedeelte op het klembord gesaved (tijdelijk) bij opnieuw opstarten van word kun je dat in sommige gevallen nog terug halen.

Moet dalijk nog trainen en voel me een beetje moe... :(

Morgen en overmorgen weer om 04.00 uur op :(

Amper geslapen van onderrug- ,zijkant buik- en buikpijn. Weet niet eens hoe t komt, misschien overbelasting van de training gisteren? Komt t iemand bekend voor?

K*t ijzel, ik mot wegh zo.........

Voor 2 uurtjes naar school zo, codeboek maken in SPSS :(

Collega overleden .. longkanker.

Zat er al een poosje aan te komen, maar toch ... bleh.

Gecondoleerd wazzup ook al weet je dat de dag komt, de dag dat het komt.. blijft erg vervelend ! :(

Terug
Naar boven