MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ga zo uit met een chick die ik leuk vind, maar heb last van blueballs.. FFUUUUUUUUUU!!!

jawel ik heb het wel gezien alleen heb geen idee wat the **** het is..... een soort snack vlees?

Als ik 'beef jerky' hoor dan zie ik een of andere puisterige, bebrilde zich aftrekkende puber voor me.
Wat een rare naam voor een voedselprodukt.

bij de jumbo heb je ook beef jerky

vroege dienst heeft mijn dag verpest....

Veel te veel spierpijn in kuiten na 2 maanden FB en dan eerste benentraining. :(

me verstandkies komt door!!! Hurts like hell!! tandarts ma. pas open!!!
weet ook niet of hij gaat passen en of dat laatste stukje tandvlees wat er nog "overheen" zit... nu pijn doet door het nog doordrukken van de tand... of dat hij gewoon echt niet past!!! en het daardoor pijn doet?! PFFFFFFFFFF leef al heel de dag op heeeeeel fijn gesneden eten... en brinta + whey!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.271
ik ben net wakker, gaat moeilijk worden weer een normale dagindeling te volgen :(

lol
wat heb jij uitgespookte de laatste tijd ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.273
tja normaal ga ik om weet ik veel slapen en wor ik rond een uur of 11 of 12 wakker..maar gister stuk later gaan slape en maak ons mam me om 8 uur wakker om me nieuwe auto met 15inch lm rims die ik heb gekocht op te halen.

paar uur gelede gefapt en daarna viel ik in slaap :(

tja normaal ga ik om weet ik veel slapen en wor ik rond een uur of 11 of 12 wakker..maar gister stuk later gaan slape en maak ons mam me om 8 uur wakker om me nieuwe auto met 15inch lm rims die ik heb gekocht op te halen.

paar uur gelede gefapt en daarna viel ik in slaap :(

Wat heb je toch een zielig leventje, sommige mensen krijgen nog wat discipline van deze sport.

Dat de klok een uur vooruit gaat=minder slaap en moet morgenochtend werken :fuu:

verrekte nek door de bios...

Terug
Naar boven