Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verkapte ik-eet-300-gram-vlees-van-6,37-postkogelbiefstuk
y u so expensive
6.37 voor iets meer dan 300g![]()
kogelbiefstuk
y u so expensive
6.37 voor iets meer dan 300g![]()
Niet klagen, voor 85gr Beef Jerky Wild West betaal je hetzelfde.

u seriously, heb je die boardsponserdingen en het topic over het hoofd gezien![]()
Loopt hier egens een topic. Het is heel duur, maar volgens mij zijn ze boardsponsor. Of zoals ik uit de uitleg van ericR begreep hadden ze niet betaald maar gaven ze hem gratis vlees ofzo.
Geen idee of het lekker is overigens.Beef Jerky Original de nieuwste snack van verslavend lekkere reepjes Biefstuk.
Original Beef Jerky is de basis Beef Jerky smaak in ons assortiment, gewoon de volle beef smaak. Allereerst wordt de Beef Jerky in kwalitatieve reepjes gesneden en daarna op speciale wijze gemarineerd en gerookt. Orginal Beef Jerky heeft een iets hardere 'bite' dan de andere Beef jerky's in ons assortiment.
Wat Big T dus heeft gezegd; hij heeft 'n sample gekregen om te proberen, voor de rest niks.Loopt hier egens een topic. Het is heel duur, maar volgens mij zijn ze boardsponsor. Of zoals ik uit de uitleg van ericR begreep hadden ze niet betaald maar gaven ze hem gratis vlees ofzo.
Geen idee of het lekker is overigens.
Wat Big T dus heeft gezegd; hij heeft 'n sample gekregen om te proberen, voor de rest niks.
Maar wij krijgen wel mooi 15% korting. Win-win voor beide partijen. T kan korting bieden aan zijn leden, en Beef Jerky heeft extra klanten. Niks mis mee dus.