Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.241
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb al 2 weken aids

• #3.243
vandaag op southpark een geneesmiddel gevonden :thumbs:

$$?

vriendin zwanger....

¯\_(ツ)_/¯

:jk:

kogelbiefstuk

y u so expensive

6.37 voor iets meer dan 300g :(

tantoe koppijn

• #3.249
en een nagel ingescheurd, daar ga ik dagen last van hebbe :(:mad:

ruzie met wijf

heb nog steeds aids... zweet me kapot

Stomme schoonmaakster zet al mijn pakken melk in de koelkast..... :mad:

Moet het juist kamer temperatuur hebben, niet dat koude gedoe.

wt**** is dat voor een vlees?! is het lekker?

Loopt hier egens een topic. Het is heel duur, maar volgens mij zijn ze boardsponsor. Of zoals ik uit de uitleg van ericR begreep hadden ze niet betaald maar gaven ze hem gratis vlees ofzo.

• #3.258
soort proteïne bar

wt**** is dat voor een vlees?! is het lekker?

Beef Jerky Original de nieuwste snack van verslavend lekkere reepjes Biefstuk.
Original Beef Jerky is de basis Beef Jerky smaak in ons assortiment, gewoon de volle beef smaak. Allereerst wordt de Beef Jerky in kwalitatieve reepjes gesneden en daarna op speciale wijze gemarineerd en gerookt. Orginal Beef Jerky heeft een iets hardere 'bite' dan de andere Beef jerky's in ons assortiment.
Geen idee of het lekker is overigens.

Loopt hier egens een topic. Het is heel duur, maar volgens mij zijn ze boardsponsor. Of zoals ik uit de uitleg van ericR begreep hadden ze niet betaald maar gaven ze hem gratis vlees ofzo.
Wat Big T dus heeft gezegd; hij heeft 'n sample gekregen om te proberen, voor de rest niks.
Maar wij krijgen wel mooi 15% korting. Win-win voor beide partijen. T kan korting bieden aan zijn leden, en Beef Jerky heeft extra klanten. Niks mis mee dus.

• #3.260
Geen idee of het lekker is overigens.

Wat Big T dus heeft gezegd; hij heeft 'n sample gekregen om te proberen, voor de rest niks.
Maar wij krijgen wel mooi 15% korting. Win-win voor beide partijen. T kan korting bieden aan zijn leden, en Beef Jerky heeft extra klanten. Niks mis mee dus.

dan is het nog steeds ontzettend duur

Terug
Naar boven