Paris
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 455
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 22%
Ja vind dat ook wel lief.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had het geweldige idee mijn oren te stretchen op mijn werk en mijn hete bazin wou dat wel doen, van 1,2 mm naar 5mm is dus blijkbaar geen goed idee, mijn twee oorlelletjes gezwollen en blood everywhere #FML

Als ik denk aan jouw gezwollen, bloederige lelletjes zie ik heel aparte beelden...![]()
Als ik denk aan gezwollen, bloederige lelletjes zie ik heel aparte beelden...![]()

Tot augustus, en ik ben gestopt omdat ik absoluut niet commercieel ben, en ik wil graag iedereen kunnen helpen. Mensen met ECHTE problemen kunnen helpen aan een baan en een luisterend oor bieden, en niet de hele dag jobhoppers af moeten wijzen of oudere mensen die gewoon niet aan een nieuwe baan kunnen komen.Hoe lang zou je daar nog stage moeten lopen dan?
Waarom gestopt trouwens?
Ik had het geweldige idee mijn oren te stretchen op mijn werk en mijn hete bazin wou dat wel doen, van 1,2 mm naar 5mm is dus blijkbaar geen goed idee, mijn twee oorlelletjes gezwollen en blood everywhere #FML

Ik wel.
Ben het trouwens wel met Tymen eens.
Oh en
inb4 Bobbin die zegt dat 't ****ing sexy is

het is toch net zomermensen doen alsof het ****ing zomer is, TROLOLOLOL
ik maak hele dag al huiswerk, straks nog leren
![]()