XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ed+van+Amsterdam-eMM-Horton-171.jpg

handafdrukken van zn kids

Ja vind dat ook wel lief. :)

Ik had het geweldige idee mijn oren te stretchen op mijn werk en mijn hete bazin wou dat wel doen, van 1,2 mm naar 5mm is dus blijkbaar geen goed idee, mijn twee oorlelletjes gezwollen en blood everywhere #FML

Als ik denk aan jouw gezwollen, bloederige lelletjes zie ik heel aparte beelden...:o

gisteren in een binge 1kg havermout opgevreten met eiwitpoeder en water. Dacht als ik ga cheaten, doet ik het met clean food. Blijkt wel meer dan 4000 kcals in 1 maaltijd te zijn...

En vandaag voelt mijn poepertje dat...

Hoe lang zou je daar nog stage moeten lopen dan?

Waarom gestopt trouwens?
Tot augustus, en ik ben gestopt omdat ik absoluut niet commercieel ben, en ik wil graag iedereen kunnen helpen. Mensen met ECHTE problemen kunnen helpen aan een baan en een luisterend oor bieden, en niet de hele dag jobhoppers af moeten wijzen of oudere mensen die gewoon niet aan een nieuwe baan kunnen komen.
Het ging bij mijn vorige stage allemaal om de cijfers, en ik wil liever in een non-profit industrie aan het werk waar je mensen echt kan helpen. Het was ook een hele hectiek, continu telefoontjes aannemen en mensen die binnen komen lopen en iedereen vriendelijk te woord staan...
Ik had ook wat fouten gemaakt (mensen ingetaked waar we niks mee konden doen omdat ik ze wilde helpen) en mijn leidinggevende zat er over na te denken om me weg te sturen en wilde een contract tekenen dat als ik nog 1 fout zou maken, ik mijn spullen kon gaan pakken. Living on the edge is niks voor mij, dus ik ben gisteren naar mijn school gegaan (moest er toch zijn voor een toets) en heb het besproken en mijn stagebegeleider heeft toen mijn stageplek gebeld. Gistermiddag ben ik nog wel even langsgeweest bij ze om verhaal te doen en uit te leggen waarom ik ben weggegaan. Ik zag het niet zitten om nog 3,5 maand door te modderen en continu gezeik te hebben van voortgangsgesprekken en van intercedenten die zichzelf te goed vinden om de booschappen te doen, en dit 1x doen als het wél mooi weer is.
Poehee

wall of QQ crits for over 9000...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.228
weet niet wat het is met dit weer, maar het brengt verveling met zig mee

mensen doen alsof het ****ing zomer is, TROLOLOLOL

ik maak hele dag al huiswerk, straks nog leren

:fa:

Ik had het geweldige idee mijn oren te stretchen op mijn werk en mijn hete bazin wou dat wel doen, van 1,2 mm naar 5mm is dus blijkbaar geen goed idee, mijn twee oorlelletjes gezwollen en blood everywhere #FML

En dat terwijl ik nog had gezegt rustig aan te doen :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Ik wel. :eyebrow:

Ben het trouwens wel met Tymen eens. :(

Oh en

inb4 Bobbin die zegt dat 't ****ing sexy is

Uh nee, als je der oorlellen wilt zien zul je der toch irl moeten zien hoor.

:trollface:

En ik vind het niet ****ing sexy. Maar het past wel bij der.

ik wt t ni meer
nee ik zit er onderdoor
en t is moeilijk om nog dwazer te doen
ugh
ik doe da ook alleen maar zoda niemand mn pijn ziet hoor

elke dag meer en meer gewicht omhoogdouwen
meer en harder lopen
hogere en hogere punten halen.
alles omdat ik vroeger zo'n 0 was.
maar nu voelt het alsof ik mezelf volledig afbreek...

Oke dan.

• #3.237
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.239
ja maar door het warme weer in eens voelt het als zomer

¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Terug
Naar boven