AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nog steeds last van jetlag, tis nog geen eens 9 uur en ik ben kapot, helemaal bek af. Was in de middag al op. Morgen weer beginnen met werk :( Ik wil terug.

**** man m'n voeding trekt vandaag al op niks en ben ik ook nog eens vergeten kwark te halen, alles weer op :sad:

wat jij niet diegene die methyltren enzo cyclede of heb ik de verkeerde, wat is er met je fysiek gebeurd
enzo? methyl+low dose test-e (375 Ew ong).

Fysiek is niet heel anders hoor, alleen nu meer vocht vooral. Voeding was laatste tijd bar slecht maar ben niets afgevallen.

daarnaast ook geen tan meer, speelt ook mee.

aah suwardi is er weer

Opgestaan met keelpijn , koude rillingen en dit wanneer je nog 2.5 dagen hebt voor het vakantie is :(

Opgestaan met keelpijn , koude rillingen en dit wanneer je nog 2.5 dagen hebt voor het vakantie is :(
Ik kriebel in de keel en duidelijk het gevoel dat er een valling aankomt...als er nu ergens is waar ik geen zin in had is het ziek zijn... :/ toch gaan trainen binnen een uurtje

Boys en girls, ik heb een probleempje met mijn telefoon:

Ik bezit een HTC Sensation, en daar zitten 2 volume knopjes op aan de zijkant, het volume staat nu voluit en met de knopjes verander ik nu alleen de toonhoogte en niet het volume. Ik wil het geluid van mijn telefoon gewoon wat zachter zetten, maar kan nu eigenlijk alleen kiezen tussen helemaal uit of helemaal vol aan. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit verander?

Boys en girls, ik heb een probleempje met mijn telefoon:

Ik bezit een HTC Sensation, en daar zitten 2 volume knopjes op aan de zijkant, het volume staat nu voluit en met de knopjes verander ik nu alleen de toonhoogte en niet het volume. Ik wil het geluid van mijn telefoon gewoon wat zachter zetten, maar kan nu eigenlijk alleen kiezen tussen helemaal uit of helemaal vol aan. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit verander?

staat hier een antwoord tussen?

http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2012/Geluid-HTC-Sensation-verdwenen/td-p/19601

of http://www.androidworld.nl/forum/htc-sensation/19930-geluid-problemen-sensation.html

Thanks! Hoefde hem alleen even opnieuw op te starten... Is eigenlijk het eerste wat je moet doen met een telefoon als er iets mee is, maar vergeet dat altijd :o

Np, graag gedaan man! (is het 1ste wat ik doe met alles, pc, gsm,...) werk op een klantendienst en je zou je verbazen over wat het allemaal oplost :D

Krijg je ook van die mensen die helemaal flippen aan de telefoon? :roflol:

Jep, ik doe gelukkig enkel digitale televisie...maar waar mensen soms drama van maken :eek: of met wat voor gekke toestanden mensen soms afkomen...

Als je dat in comedy ziet of sketches dan zou je denken: zwaar overdreven wie doet dat nu.

Ik kan je bevestigen dat die dingen niet verzonnen zijn. Er zijn zo'n mensen!

Terug
Naar boven