Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahah do you even lift
wat was jouw naam alweer? zat op de puntje van me tongHIIT cardio....ik was kapot, eerst benen gesmashed en toen HIIT sprinten.hahah do you even liftwat was jouw naam alweer? zat op de puntje van me tong
wat jij niet diegene die methyltren enzo cyclede of heb ik de verkeerde, wat is er met je fysiek gebeurdHIIT cardio....ik was kapot, eerst benen gesmashed en toen HIIT sprinten.
en al halfjaar ofzo geen cardio gedaan.
enzo? methyl+low dose test-e (375 Ew ong).wat jij niet diegene die methyltren enzo cyclede of heb ik de verkeerde, wat is er met je fysiek gebeurd
Trenman & tal van andere accountjes

Ik kriebel in de keel en duidelijk het gevoel dat er een valling aankomt...als er nu ergens is waar ik geen zin in had is het ziek zijn... :/ toch gaan trainen binnen een uurtjeOpgestaan met keelpijn , koude rillingen en dit wanneer je nog 2.5 dagen hebt voor het vakantie is![]()
als je met mij suwardi bedoelt,weet ik niet, laatste keer dat ik meette was toen ik anderhalf jaar trainde toen zat ik op 41.
Boys en girls, ik heb een probleempje met mijn telefoon:
Ik bezit een HTC Sensation, en daar zitten 2 volume knopjes op aan de zijkant, het volume staat nu voluit en met de knopjes verander ik nu alleen de toonhoogte en niet het volume. Ik wil het geluid van mijn telefoon gewoon wat zachter zetten, maar kan nu eigenlijk alleen kiezen tussen helemaal uit of helemaal vol aan. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit verander?

Thanks! Hoefde hem alleen even opnieuw op te starten... Is eigenlijk het eerste wat je moet doen met een telefoon als er iets mee is, maar vergeet dat altijd![]()

Np, graag gedaan man! (is het 1ste wat ik doe met alles, pc, gsm,...) werk op een klantendienst en je zou je verbazen over wat het allemaal oplost![]()

Krijg je ook van die mensen die helemaal flippen aan de telefoon?![]()
of met wat voor gekke toestanden mensen soms afkomen...