XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dan reconstrueer je dat toch in een VM ? :P hoef je je eigen OS ook niet te fuken. of is dat te traag bij t compilen?
Ja ben sowieso aan het werk in een VM maar echt cba om het te reconstrueren omdat m'n docent geen relatieve paths heeft gebruikt.

Verveel me helemaal de touwtering.

klote training achter de rug,
nu geen eens trek om te eten :(

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 22:20 ----------

Kerstpakket gekregen met hoofdzakelijk chocola, chips, drop en frisdrank :( homo's

Dat me hele dag word volpgepland....

Oh.. heb straks ook kerstpakket ophalen

en daarna een mooi groot feest

aww yeaaaa

Klote wifi hier thuis, flikkert er continue uit. Kom maar op 3 mb/s download terwijl vlak bij dat ding 40+ haalt :fuu:

Dacht dat t aan mijn telefoon lag maar met t Android toestel van een vriend was t al helemaal drama. iPad doet t wel goed normaal alleen die ligt beneden en dan moet ik mijn bed uit :o

Firstworldproblems

hij moest gewoon android erbij zeggen he.

durf te wedden dat zijn vriend gewoon een iphone 5 heeft waar helemaal geen verbinding op te verkrijgen was.

;)

Klote wifi hier thuis, flikkert er continue uit. Kom maar op 3 mb/s download terwijl vlak bij dat ding 40+ haalt :fuu:

Dacht dat t aan mijn telefoon lag maar met t Android toestel van een vriend was t al helemaal drama. iPad doet t wel goed normaal alleen die ligt beneden en dan moet ik mijn bed uit :o

Firstworldproblems

Lees ik het juist dat je met je vriend in bed ligt?

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 10:54 ----------

Anders had jij t wel gezegd :p

Ons huis is gewoon te groot voor een standaard wifi router :o

Of al je buren in de rijtjeshuizen waar jouw huis aan vast zit maken gebruik van je wifi.

Lees ik het juist dat je met je vriend in bed ligt?

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 10:54 ----------

Of al je buren in de rijtjeshuizen waar jouw huis aan vast zit maken gebruik van je wifi.

Nee t is al lange tijd dat t niet goed werkt.

En dat 2e argument zou mogelijk zijn moest t dichtstbijzijnde rijtjeshuis niet ruim buiten bereik van ons wifi netwerk liggen :rolleyes:

Werd wakker alsof ik was aangereden door een vrachtwagen.

En eindejaarsuitkering viel tegen.

dat ik gewoon nog steeds niets naar sportschool mag van fysio:(:mad:

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 22:20 ----------

Last van een dip bro?

Ben er btw uit over mijn cycle, laat er zeer waarschijnlijk nog bold bij lopen. ;)

of je bent gewoon geen irrationele r*tard, wanhopig opzoek naar bevestiging en aandacht van anderen, waarop de vragenlijst is gebaseerd?

dat denk ik tenminste.

of ben je echt down..

Leave peanut alone!

chris_crocker_leave_britney_alone.jpg

Terug
Naar boven