Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha idd, vriend van mij werkte ook bij zo'n callcenter.

Kwam soms met de raarste verhalen :roflol:

Hij deed t bij de ing dus dan heb je ook mensen waarbij geld onterecht afgeschreven is en die draaien dan helemaal door. Had ook een keer 1 die uit woedde iets kapot trapte (volgens mij de tv die aan stond) en vervolgens ging huilen dat hij het gesloopt had en toen boos werd dat de bank dat ook maar moest betalen.

Haha idd, vriend van mij werkte ook bij zo'n callcenter.

Kwam soms met de raarste verhalen :roflol:

Hij deed t bij de ing dus dan heb je ook mensen waarbij geld onterecht afgeschreven is en die draaien dan helemaal door. Had ook een keer 1 die uit woedde iets kapot trapte (volgens mij de tv die aan stond) en vervolgens ging huilen dat hij het gesloopt had en toen boos werd dat de bank dat ook maar moest betalen.

Jep, ik kan het me zo inbeelden :D gekke is dat als ik ga winkelen ofzo, en ik bepaalde mensen zie, ze er zo kan uitpikken wie voor wat inbelt en zich hoe gedraagt...

Volgens mijn huisarts en de vragenlijst zit ik in een diepe depressie

okay.png

Compexe situatie. Sommige vragen en dingen zijn simpelweg ''ik''. Weet ook wel dat het niet gezond is als je, bijvoorbeeld, geen belangstelling hebt voor andere mensen, maar is dat nou echt een teken van depressie?

Geloof best dat ik het ben, krop veel op en mis best wel wat eigenschappen die ik bij anderen wel tot uiting zie komen.. Maar een zware depressie? n*ger wat.

Compexe situatie. Sommige vragen en dingen zijn simpelweg ''ik''. Weet ook wel dat het niet gezond is als je, bijvoorbeeld, geen belangstelling hebt voor andere mensen, maar is dat nou echt een teken van depressie?

Geloof best dat ik het ben, krop veel op en mis best wel wat eigenschappen die ik bij anderen wel tot uiting zie komen.. Maar een zware depressie? n*ger wat.

T is onder werknemers in de zorg algemeen bekend dat ze bij de GGZ zo zwaar mogelijke diagnoses stellen om zo veel mogelijk geld binnen te krijgen..

Zolang je niet t idee hebt om je voor een trein te fl*kkeren of gedurende zeer lange tijd jezelf klote voelt zal t wel mee vallen.

Je bent wie je bent natuurlijk, daar gaat zo'n test geen rekening mee houden.

Maar opkroppen is toch niet per definitie depressief? En wat voor eigenschappen?

Zijn er eigenlijk mensen of vrienden waarbij jij je hart uitstort? Klinkt mss lame maar ik merk altijd dat als ik ergens mee zit het oplucht als ik er met me vriendin of kameraden over kan praten.

T is onder werknemers in de zorg algemeen bekend dat ze bij de GGZ zo zwaar mogelijke diagnoses stellen om zo veel mogelijk geld binnen te krijgen..

Zolang je niet t idee hebt om je voor een trein te fl*kkeren of gedurende zeer lange tijd jezelf klote voelt zal t wel mee vallen.
Dit is dan ook onafhankelijk. Het GGZ ga ik niet meer naar toe, jaren geleden geweest en erg ontevreden erover.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 17:09 ----------

Je bent wie je bent natuurlijk, daar gaat zo'n test geen rekening mee houden.

Maar opkroppen is toch niet per definitie depressief? En wat voor eigenschappen?

Zijn er eigenlijk mensen of vrienden waarbij jij je hart uitstort? Klinkt mss lame maar ik merk altijd dat als ik ergens mee zit het oplucht als ik er met me vriendin of kameraden over kan praten.
Hence the point. Ik denk zelf dat het met mijn persoonlijkheid en karakter moeilijk vast te stellen of het nu simpelweg ''ik'' is of dat het symptomen zijn van een depressie. In ieder geval wel via zo'n piece of shit vragenlijst.

Enkele mensen. Doe dat niet vaak. Als ik het doe lucht het misschien op, het lost echter niets op.

zware blaasontsteking, huisarts negeerde eerder al mijn aanwijzingen dat ik t zou hebben

Ik kriebel in de keel en duidelijk het gevoel dat er een valling aankomt...als er nu ergens is waar ik geen zin in had is het ziek zijn... :/ toch gaan trainen binnen een uurtje

Laten we hopen dat het overgaat met nachtje goe slapen en wat uitzweten. veel succes op je training ;)

Zo gay, fysiek naar m'n universiteit omdat de compiler die ik moet gebruiken nergens op de internets te vinden valt. Dus ik trek hem daar van de comp af, thuis aangekomen zijn de paths gewoon hardcore in de compiler gebakken :o Of ik moet m'n user account wijzigen naar de naam van m'n docent en de mappen hierarchy nabootsen die hij hanteerde.

Dafuq is Dees. Ik ben de laatste dagen echt epic moe en heb echt geen idee hoe dit komt. Ik eet en slaap voldoende (vannacht bv 10-11u geslapen) en ik val nu bijna in slaap :(

Dafuq is Dees. Ik ben de laatste dagen echt epic moe en heb echt geen idee hoe dit komt. Ik eet en slaap voldoende (vannacht bv 10-11u geslapen) en ik val nu bijna in slaap :(

minder slapen, 's nachts bedoel ik dan
heel raar, maar als ik 10-11u slaap 's nachts ben ik de hele dag suf, terwijl als ik 7-8u slaap barst ik van energie

Laatst bewerkt:
heel raar, maar als ik 10-11u slaap 's nachts ben ik de hele dag suf, terwijl als ik 7-8u slaap barst ik van energie

Dit. Ben heel lang duf geweest omdat ik 12 uur per nacht sliep.

begin eindelijk wat fitter te geraken nu ik na 8 uur mijn wekker zet, alleen er vervolgens uit komen is nog een hele opgave... :o

Zo gay, fysiek naar m'n universiteit omdat de compiler die ik moet gebruiken nergens op de internets te vinden valt. Dus ik trek hem daar van de comp af, thuis aangekomen zijn de paths gewoon hardcore in de compiler gebakken :o Of ik moet m'n user account wijzigen naar de naam van m'n docent en de mappen hierarchy nabootsen die hij hanteerde.

dan reconstrueer je dat toch in een VM ? :P hoef je je eigen OS ook niet te fuken. of is dat te traag bij t compilen?

Dan kom je tenminste je huis uit nerd.

Dat is het niet. Normaal slaap ik altijd 7-8uur, maar de laatste tijd heb ik gewoon meer slaap nodig. Gisteren bv gewoon door mijn wekker geslapen. Ik werd 3 uur later wakker en had niets gehoord terwijl er 3 wekkers opstonden.

Terug
Naar boven