AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

7nTnr.png

Lol volg er geen anus meer van.

Politie die niet wilt zeggen of ze envelop met geld nu in beslag hebben genomen of gewoon gejat hebben. Achterlijk volk t lag al 2 weken daar omdat t voor een vriend was en politie komt langs en geld is weg.

wordt met de dag mooier...

hoe is dat nou leven in je eigen fantasie....

moest de hel trotseren van het winkelcentrum, morgen week :(

:roflol: f**got jij begon uit het niets tegen mij te zeiken, wie heb ik gehaat? Meneer 3 kuren en gaar fysiek
2, en fysiek is prima. Beter dan die van jou in ieder geval.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 00:44 ----------

Lees zijn post historie maar eens terug. Constant haat posts in topics. Hele tijd proberen topicstarters de grond in te boren etc.

Echt negatief mannetje man... Ik ben geen hater maar die gozer is goed in zeiken.

Lees zijn post historie maar eens terug. Constant haat posts in topics. Hele tijd proberen topicstarters de grond in te boren etc.

Echt negatief mannetje man... Ik ben geen hater maar die gozer is goed in zeiken.
Edit geen wonder dat je 3x een ban hebt gekregen je bent echt een irritante kereltje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Not sure if life..

Schermafbeelding 2012-12-23 om 01.12.17.png

Jammer dat sniperx weg is, hij had nu op zijn fiets naar een van jullie gezeten om de ruzie op te lossen... Misschien moet een van jullie ff 'Wegh' in jullie status zetten.

Ik zie nu dat het een proxy is voor op school, dus niet noodzakelijk kloontjes.

Terug
Naar boven