Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

het volgende heeft niet alleen mijn dag maar mijn hele week verpest: mijn auto was afgelopen augustus stuk gegaan en reparatie koste toen al €6400 nu moest ie van de week gekeurd worden kwam er weer een kosteplaatje van bijna €400 bij. vandaag het autootje van mijn vrouw laten uitlijnen komen daar ook weer een zooi mankementen tevoorschijn a €430 alsof de december maand al niet duur genoeg is :-(

€6400?? Wat was er mis mee?

Fuuu, zou vandaag iemand komen voor me tel tussen 10 en 3, niet gekomen en werd ook nog eens (veel) te laat wakker om te trainen

Mn moeder zou beginnen met koken, maar nu ligt ze te slapen in de stoel :(

Fuuu, zou vandaag iemand komen voor me tel tussen 10 en 3, niet gekomen en werd ook nog eens (veel) te laat wakker om te trainen

wtf, er moet echt met een mini schroevendraaier een klepje worden geopend zodat er een restant van me oortje kan worden uitgehaald. maar nee, alles wordt meteen nagekeken en kan me 150eu gaan kosten

in de tussentijd heb ik een galaxy mini waar ik niks mee kan omdat hij me sd kaart niet kan pakken

ja jimmies rustled

Had verwacht mn zorgtoeslag van het hele jaar binnen te krijgen. :(

Heb m eerder deze maand aangevraagd, toeslagen.nl staat ie al, weet iemand wanneer je t dan zal ontvangen?

Net wakker

Vraag op het werk omdat ik na 3 weken nog geen nachtdiensten had gehad om nacht dienst.
Hopelijk hebben ze mij niet verkeerd begrepen krijg gelijk de volle mep

Afgelopen zondag, afgelopen donderdag, gisteren, morgen, zondag. dan 2 vrij en weer 3 nachtdiensten achter elkaar.

Bye bye goede trainingen en gains

Politie die niet wilt zeggen of ze envelop met geld nu in beslag hebben genomen of gewoon gejat hebben. Achterlijk volk t lag al 2 weken daar omdat t voor een vriend was en politie komt langs en geld is weg.

Wil slapen maar moet zo werken. Na werk natuurlijk niet meer moe en dan morgenvroeg om 9u weer werken.

ik haat mijn ritme, echt zwaar verdoet.

Voel me down...geen zin om iets te doen.

Cliffs over die ruzie tussen jullie pls.

Terug
Naar boven