AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Snap er niks van, maar klinkt wel nice.

Hij is gewoon een idioot, ben nu snel alle illegale zooi aan t inladen. T lag in auto van mijn ma en pa had t op mijn kamer gelegd. Mooi dat hij die boete mag betalen.

T is ook niet eens mijn cobra 6, vriend had m in auto laten liggen :roflol:

Staat weer een hoop stront op deze pagina

ziet er niet verkeer uit.

Smaakt lekker naar tschijnt :dunno:
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif

Ik haat mensen die luider praten dan strikt nodig.

Gisteren is er bij mijn nonkel een erge hersentumor vastgesteld, vandaag is ie geopereerd en binnenkort begint hij met chemo.
Hij heeft nog maar een paar maanden te leven :(

Wachten op postbode die tussen 11.00 en 15.00 kon komen.

Had net een stukje vlees gebakken, neem een paar happen ,echt smerig. Gister smaakte het lekkerder dus denk dat het bedorven was :(

die reclames van roken kan echt niet meer... rook niet maar wat een waardeloze shit reclame is dat zeg. als er een is die rookt en door die reclame denkt van ik stop nou dan weet ik het niet meer. zou er eerder door beginne

K*t reclame idd, chick achter die kassa is wel nice.

het volgende heeft niet alleen mijn dag maar mijn hele week verpest: mijn auto was afgelopen augustus stuk gegaan en reparatie koste toen al €6400 nu moest ie van de week gekeurd worden kwam er weer een kosteplaatje van bijna €400 bij. vandaag het autootje van mijn vrouw laten uitlijnen komen daar ook weer een zooi mankementen tevoorschijn a €430 alsof de december maand al niet duur genoeg is :-(

die reclames van roken kan echt niet meer... rook niet maar wat een waardeloze shit reclame is dat zeg. als er een is die rookt en door die reclame denkt van ik stop nou dan weet ik het niet meer. zou er eerder door beginne

Die variant met een mocro die rappend zegt dat roken niet kan zet juist aan om snel een peuk op te steken...

Terug
Naar boven