Hij is gewoon een idioot, ben nu snel alle illegale zooi aan t inladen. T lag in auto van mijn ma en pa had t op mijn kamer gelegd. Mooi dat hij die boete mag betalen.
T is ook niet eens mijn cobra 6, vriend had m in auto laten liggen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Speciaal voor jou nog een beetje

Smaakt lekker naar tschijnt

nonkel?Gisteren is er bij mijn nonkel een erge hersentumor vastgesteld, vandaag is ie geopereerd en binnenkort begint hij met chemo.
Hij heeft nog maar een paar maanden te leven![]()
Voor onze Neanderthalers: oom
Gisteren is er bij mijn nonkel een erge hersentumor vastgesteld, vandaag is ie geopereerd en binnenkort begint hij met chemo.

Gisteren is er bij mijn nonkel een erge hersentumor vastgesteld, vandaag is ie geopereerd en binnenkort begint hij met chemo.

die reclames van roken kan echt niet meer... rook niet maar wat een waardeloze shit reclame is dat zeg. als er een is die rookt en door die reclame denkt van ik stop nou dan weet ik het niet meer. zou er eerder door beginne