XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.323
ik dacht 16, mar sorry ik zat ff met zaterdag in mijn hoofd :o

Net bij mn ontbijt ( haver + whey) moeten kotsen. Gewoon omdat er wat teveel schuim oplag en ik de smaak niet graag lust van cookies and cream :( Juist wanneer ik trug voor het eerst in weken een deftig ontbijt wil binnenkrijgen moet ik ervan kotsen BLAH

Bij mijn ontbijt moet ik niet te snel eten anders krijg ik ook dikke braakneigingen. Soms heb ik een bord havermout wel 30 minuten voor me staan voordat alles weg is. :D

Zomertijd :fuu:

Ben nog zo moe.

Helemaal voorbereid op een sollicitatiegesprek (nette kleding aan en opgemaakt), belde ik omdat ik geen bevestiging kreeg van de afspraak...
Heeft die eikel al ergens anders een afspraak!
Half 3 die stakker even bellen en eens zien of hij snel een nieuwe afspraak kan maken.

Helemaal voorbereid op een sollicitatiegesprek (nette kleding aan en opgemaakt), belde ik omdat ik geen bevestiging kreeg van de afspraak...
Heeft die eikel al ergens anders een afspraak!
Half 3 die stakker even bellen en eens zien of hij snel een nieuwe afspraak kan maken.

Pics.

Bloesje, jasje + pantalon, niet veel bijzonders aan (jasje die ik met Russian Bear heb gekocht :cool:)

Hoe is die Russian Bear nou in het echte leven, Iris?

Kan je een beetje zien dat hij naar de sportschool gaat? Heeft hij werkelijk een hoog verbaal IQ?

Krijg vandaag nieuwe kozijnen en moet dus de hele dag thuis zitten.:fuu:

Emo :gay:

allergische reactie op de bemesting die de boeren hier aan het doen zijn.
Al 3 dagen mijn ogen opgezwollen en prikkelend, schele hoofdpijn, slijm in mijn keel.

Zo kom ik dus niet buiten :D

Terug
Naar boven