Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

non taken, maar je moet toegeven, ik gedraag me al een stuk beter dan een paar dagen gelede ;)

Laten we hopen dat deze tendens doorzet.:coffeepc:

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

Geen idee daar heb ik niet echt op gelet. Maar aan de andere kant zegt het al genoeg dat je probeert er op te letten.

Verkoop de huid niet voor de beer geschoten is peanut!:D

Schiet um KHAPOT

Pics van die chick dan fuuuuuuuuu

Nee.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

zeg dan wat er wel gebeurt is....
ik vind paris trouwens lelijk :)

Like i care what other people think, voor mij is ze perfect;).

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

ik heb een grotere chest dan jij terwijl dat toch mijn slechtste spiergroep is :trollface: heb je nou wat met bobbin? zo ja, waarom heb je een vriend die minder buff is dan jij???

:roflol: volgens mij ben je echt zon forever alone gastje dat heel stoer probeert te doen op het internet.

Ik heb me trouwens als uiterlijk voor me iemand die een beetje dik is en echt een lelijke fatsige kop, weet niet hoe dat komt.

En minder buff :roflol: echt daaps ben je als je dat srs bedoeld :roflol:

:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Nee hoor, maar ik ga hier verder niet meer op in lieve schatjes
Ik geloof wel dat ze perfect is voor je, hoor.
Je zegt zeker ook al tegen haar dat je van haar houdt? :roflol:

ag je weet dat ik er nog lang niet ben

u mad? daten?

daten=een keertje samen trainen (no homo)

sorry brah :sad:

beetje verstrooid de laatste tijd, telefoon verkeerd ingesteld en daar vertrouw ik meestal op

mar ey, good news ik heb een baan die zouden deze week nog bellen om me voor het eerst in te roosteren :D

Netjes, wat voor werk dan? (sorry moet ook aan mijn onzinposts komen:D)

Funny cuz it's true

(Of is dat gemeen van me?)

Waarom lach je als mijn krachtstats beter zijn dan die van jou(niet veel beter maar ze zijn wel beter).

En dat terwijl je 20kg zwaarder weegt?

Ben je dik ofzo?

blakckid.gif

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

dan moet je er ook niet over beginnen

Dat maak ik zelf wel uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.370
Netjes, wat voor werk dan? (sorry moet ook aan mijn onzinposts komen:D)

ach jah,

ik ga dus kijken of de horeca iets voor mij is en dan ga ik werken bij een terrasje waar ook een winkeltje bijzit en je wat familiedag achtige activiteiten kan doen...

On topic: vorige week donderdag zij die vent van dat werk tege mij: okeey ik bel je van de week even op om je in te roosteren'
en hij heeft nog niet gebeld :sad:
Edit: dus niet de vorige donderdag maar die donderdag daarvoor
---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

tja dan blijft je dit houden, maar ach je bent dol op deze aandacht

je ziet het als de coïtus die je niet van paris krijgt

Laatst bewerkt:
ach jah,

ik ga dus kijken of de horeca iets voor mij is en dan ga ik werken bij een terrasje waar ook een winkeltje bijzit en je wat familiedag achtige activiteiten kan doen...

On topic: vorige week donderdag zij die vent van dat werk tege mij: okeey ik bel je van de week even op om je in te roosteren'
en hij heeft nog niet gebeld :sad:

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

tja dan blijft je dit houden, maar ach je bent dol op deze aandacht

je ziet het als de coïtus die je niet van paris krijgt

het is maandag, nog een hele week te gaan. :rolleyes:

@BOBBIN
Dat plaatje blijft epic lol :roflol:

Terug naar het schooltje gaan jongen, je kan nog niet lezen :)
Kom dan terug met een ander 'volwassen' antwoord.

Wat zijn je krachtstats?

Die van mij, bp: 85,5kg sq: 120kg dl 141,5kg @ 74 kg.

Volgens de info uit je log zijn je sq en dl stats zwaar onder die van mij? of lees ik dat verkeerd dan?

Epic.
What you see here is the ecto species. They thrive under competitive situations like comparing power stats.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.379
:popcorn:

leuk, eens een keertje meelezen in andermans fail ipv er deel van te zijn :o

Edit: gelieve niet op deze post ingaan

Laatst bewerkt:
Nee.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Like i care what other people think, voor mij is ze perfect;).

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

:roflol: volgens mij ben je echt zon forever alone gastje dat heel stoer probeert te doen op het internet.

Ik heb me trouwens als uiterlijk voor me iemand die een beetje dik is en echt een lelijke fatsige kop, weet niet hoe dat komt.

En minder buff :roflol: echt daaps ben je als je dat srs bedoeld :roflol:
ik zeg alleen wat ik , en de meest mensen, denken over paris. Zij vind jou blijkbaar ook aantrekkelijk wat genoeg zegt over de eisen die zij stelt. Ook knap hoe iemand met meer massa dan jij weer beschreven word als iemand dit dik zou zijn. Ik ben serious, 74kg op jou lengte is triest. Mijn pik heeft nog een grotere omvang dan jou bovenarm. Hoezo doe ik stoer? ik geef slechts mijn mening en doe juist tegenovergestelde van stoer.

je krachtstats zijn wel mooi uit verhouding :thumbs:

Terug
Naar boven