zurky
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardige jongen, je kan wel zien dat hij traint (aardig wat spiermassa). Zag hem in december vorig jaar......Hoe is die Russian Bear nou in het echte leven, Iris?
Kan je een beetje zien dat hij naar de sportschool gaat? Heeft hij werkelijk een hoog verbaal IQ?
Aardige jongen, je kan wel zien dat hij traint (aardig wat spiermassa). Zag hem in december vorig jaar......
zeg dan wat er wel gebeurt is....
ik vind paris trouwens lelijk![]()

Aardige jongen, je kan wel zien dat hij traint (aardig wat spiermassa). Zag hem in december vorig jaar......

zeg dan wat er wel gebeurt is....
ik vind paris trouwens lelijk![]()
wat is het probleem? gewoon wat langer blijve ligge morge..of heb je iets te doen?
Je hoeft niet eens dingen te plannen of wat dan ook, je weet nieteens welke dag het is, 
Nu moet iemand natuurlijk zeggen ''Lorenzo is 14'' en dan zeg jij natuurlijk gekscherend ''OH HAHA helemaal vergeten ik heb altijd vrij''.

ag je weet dat ik er nog lang niet benAardige jongen, je kan wel zien dat hij traint (aardig wat spiermassa). Zag hem in december vorig jaar......
u mad? daten?
+1
Gast heb jij überhaupt iets nuttigs te doen in je leven?Je hoeft niet eens dingen te plannen of wat dan ook, je weet nieteens welke dag het is,
wat heeft me leeftijd te maken met of ik morgen wat te doen heb, lijkt mij dat de gemiddelde mens altijd wel wat te doen heeft op de maandag itt Russian Bear, die de hele dag in zijn bed blijft stinken tot zijn moeder hem uit z'n bed trekt en verteld dat hij nodig moet trainen![]()

u mad? daten?
daten=een keertje samen trainen (no homo)

ach jah, aan jou locatie te zien kan ik dat toch niet regelen.I ain't mad maar sorry brah ik train altijd alleen.![]()
Je leeftijd heeft ermee te maken dat je op die leeftijd op maandag meestal naar school moet. Iets wat wel heel duidelijk is en wat de vraag ''Wat heb je morgen (maandag) te doen?'' nogal overbodig maakt, maar Russian Bear moet hem weer zo nodig stellen om aan zijn dagelijkse bullshitposts te komen.wat heeft me leeftijd te maken met of ik morgen wat te doen heb, lijkt mij dat de gemiddelde mens altijd wel wat te doen heeft op de maandag itt Russian Bear, die de hele dag in zijn bed blijft stinken tot zijn moeder hem uit z'n bed trekt en verteld dat hij nodig moet trainen![]()
Ik ben niet lelijk![]()
En dat is wel degelijk mijn werk, maar dat was ook niet helemaal de bedoeling![]()
heb je nou wat met bobbin? zo ja, waarom heb je een vriend die minder buff is dan jij
Je leeftijd heeft ermee te maken dat je op die leeftijd op maandag meestal naar school moet. Iets wat wel heel duidelijk is en wat de vraag ''Wat heb je morgen (maandag) te doen?'' nogal overbodig maakt, maar Russian Bear moet hem weer zo nodig stellen om aan zijn dagelijkse bullshitposts te komen.
Bobbin style: Russian Bear, no offence.