Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe is die Russian Bear nou in het echte leven, Iris?

Kan je een beetje zien dat hij naar de sportschool gaat? Heeft hij werkelijk een hoog verbaal IQ?
Aardige jongen, je kan wel zien dat hij traint (aardig wat spiermassa). Zag hem in december vorig jaar......

Aardige jongen, je kan wel zien dat hij traint (aardig wat spiermassa). Zag hem in december vorig jaar......
6htbhv.png

Dat eng wijf op de achtergrond moet ook nog :D

zeg dan wat er wel gebeurt is....
ik vind paris trouwens lelijk :)

+1

wat is het probleem? gewoon wat langer blijve ligge morge..of heb je iets te doen?

Gast heb jij überhaupt iets nuttigs te doen in je leven? :o Je hoeft niet eens dingen te plannen of wat dan ook, je weet nieteens welke dag het is, :roflol:

Nu moet iemand natuurlijk zeggen ''Lorenzo is 14'' en dan zeg jij natuurlijk gekscherend ''OH HAHA helemaal vergeten ik heb altijd vrij''.

wat heeft me leeftijd te maken met of ik morgen wat te doen heb, lijkt mij dat de gemiddelde mens altijd wel wat te doen heeft op de maandag itt Russian Bear, die de hele dag in zijn bed blijft stinken tot zijn moeder hem uit z'n bed trekt en verteld dat hij nodig moet trainen:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.351
ag je weet dat ik er nog lang niet ben
u mad? daten?

daten=een keertje samen trainen (no homo)
+1

Gast heb jij überhaupt iets nuttigs te doen in je leven? :o Je hoeft niet eens dingen te plannen of wat dan ook, je weet nieteens welke dag het is, :roflol:

wat heeft me leeftijd te maken met of ik morgen wat te doen heb, lijkt mij dat de gemiddelde mens altijd wel wat te doen heeft op de maandag itt Russian Bear, die de hele dag in zijn bed blijft stinken tot zijn moeder hem uit z'n bed trekt en verteld dat hij nodig moet trainen:p

sorry brah :sad:

beetje verstrooid de laatste tijd, telefoon verkeerd ingesteld en daar vertrouw ik meestal op

mar ey, good news ik heb een baan die zouden deze week nog bellen om me voor het eerst in te roosteren :D

t mobile is mijn dag aan het verpesten, al vanaf 1500 uur geen netwerk.... stelletje koekerts

Met wat voor instrument heb je je rug zo bekrast gekregen, Bobbin?

Je leeftijd heeft ermee te maken dat je op die leeftijd op maandag meestal naar school moet. Iets wat wel heel duidelijk is en wat de vraag ''Wat heb je morgen (maandag) te doen?'' nogal overbodig maakt, maar Russian Bear moet hem weer zo nodig stellen om aan zijn dagelijkse bullshitposts te komen.

Bobbin style: Russian Bear, no offence.

Ik ben niet lelijk :D
En dat is wel degelijk mijn werk, maar dat was ook niet helemaal de bedoeling :roflol:

ik heb een grotere chest dan jij terwijl dat toch mijn slechtste spiergroep is :trollface: heb je nou wat met bobbin? zo ja, waarom heb je een vriend die minder buff is dan jij???

Funny cuz it's true

(Of is dat gemeen van me?)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.359
Je leeftijd heeft ermee te maken dat je op die leeftijd op maandag meestal naar school moet. Iets wat wel heel duidelijk is en wat de vraag ''Wat heb je morgen (maandag) te doen?'' nogal overbodig maakt, maar Russian Bear moet hem weer zo nodig stellen om aan zijn dagelijkse bullshitposts te komen.

Bobbin style: Russian Bear, no offence.

non taken, maar je moet toegeven, ik gedraag me al een stuk beter dan een paar dagen gelede ;)

Geen idee daar heb ik niet echt op gelet. Maar aan de andere kant zegt het al genoeg dat je probeert er op te letten.

Terug
Naar boven