MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Krijg deze week een belletje hoeveel het exact gaat kosten, is het echt een belachelijk bedrag voor zo'n klein gevalletje moet ik dat maar doen ja. Anders toch doen wat xzyz zei

Een iPhone kopen? :p

Die bedragen zijn altijd zo achterlijk duur om te repareren, vriend van mij moest laatst bijna 400 euro betalen om een s2 te repareren. Moederboard was kapot.

Apple heeft gewoon vaste tarieven, geeft gelijk nieuwe tel mee en jouw telefoon gaat naar China om refurbished te worden. Zelfde bij garantie: geen uiterlijke schade of waterschade krijg je gelijk een nieuwe mee. Alleen jammer dat resellers t vernken door moeilijk te doen :o

hahaha

2394002042.png

Die bedragen zijn altijd zo achterlijk duur om te repareren, vriend van mij moest laatst bijna 400 euro betalen om een s2 te repareren. Moederboard was kapot.

Apple heeft gewoon vaste tarieven, geeft gelijk nieuwe tel mee en jouw telefoon gaat naar China om refurbished te worden. Zelfde bij garantie: geen uiterlijke schade of waterschade krijg je gelijk een nieuwe mee. Alleen jammer dat resellers t vernken door moeilijk te doen :o

wat een grappenmaker ben je ook. een S2 kost NIEUW € 352,-
ga een apple topic openen ofzo, ben t beetje zat om elke keer het woord apple,iphone of ipad te zien wanneer ik een random topic op dbb bezoek.
heb zelf een 4S, dus totaal geen hater.. maar t lijkt erop dat je voor die gasten werkt ofzo gappie

Laatst bewerkt:

Ja afhankelijk hoeveel het me gaat kosten wissel ik hem om, maar vind me galaxy zoveel chiller werken

wat een grappenmaker ben je ook. een S2 kost NIEUW € 352,-
ga een apple topic openen ofzo, ben t beetje zat om elke keer het woord apple,iphone of ipad te zien wanneer ik een random topic op dbb bezoek.
heb zelf een 4S, dus totaal geen hater.. maar t lijkt erop dat je voor die gasten werkt ofzo gappie

:roflol: T was serieus iets van 400 euro wat ze er voor vroegen.. Onderzoeks kosten, reparatie kosten, verzendkosten, onderdeelkosten. Zal me niet verbazen als ze gewoon een nieuwe s2 gaven als die zo goedkoop is.

Normaal geven ze toch altijd een nieuwe? Toen ik een Wii en xbox had kreeg ik gelijk een nieuwe mee als ik 100 euro betaalde ofzo.

Verveel me nu al de pl**ris.. Vaste verplichtingen..

verkouden sinds zaterdag al:(

Ja opbokken met die Apple zooi. Dit is dbb.

K*t kerst enzo,blij als het voorbij is.

Alleen met kerst :( sucks big time.

Vriend in afghanistan.
Ouders paar jaar geleden overleden en broer woont niet in NL.
Vriendinnen zijn bij hun eigen familie dus tja,lastige daagjes..

Je bent als een pak melk, maar dan van de verste datum die helemaal achterin staat waar je altijd meer moeite voor moet doen om hem te pakken.
Ik wil altijd zo vers mogelijke melk.

Je bent als een pak melk, maar dan van de verste datum die helemaal achterin staat waar je altijd meer moeite voor moet doen om hem te pakken.
Ik wil altijd zo vers mogelijke melk.
Ironhide, als jij een frikandel was, dan was je een frikandel speciaal

Terug
Naar boven