- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is curryworst

wtfff ik dacht laat ik eens de life fit bellen hier in de buurt of ik vandaag eenmalig kan sporten aangezien deze sportschool als enige in de omgeving open was.
17.50!! voor 1x los sporten verschoot bijna van mijn stoel
3:27 en nog niks gegeten fuarkgym weer dicht, teringhondenzooi
dan maar naar almere, sport en fitness schijnt wel open te zijn
Buikvirus te pakken. Hele nacht gekotst, niet geslapen en vandaag met heel veel moeite een eierkoek, beschuit en een mandarijn binnen kunnen houden. Gourmet met de schoonfamilie kunnen cancellen, geen kerstcoïtus en yes i'm mad !![]()

ik cut voor de kuur
heb wel net 200 g stokbrood, 2 banaan, 300 g kipfilet gegetenhahahahahaht*ring zeg, in plaats van dat mijn ma gaat koken eet ze zelf mijn boerenkool op en warmt voor mij mijn Chinees op.
Snap niet dat dat mens perse thuis moest blijven in plaats van op vakantie te gaan met pa en zusjes
en heb shit presents kregen. allemaal lekker duur, maar shit presents
zoals een leren merkjas van zo'n luttele 3000euro die ik niet eens zou aandoen omdat ik schrik heb dat de wind hem ruineert... ipv me dan het geld te geven voor m'n auto verzekering.. ok i guess... kerstmis was ****** dit jaar23e: beetje feesten, volk uitgenodigd,dineren , een maat van ons begon wat teveel lawaai te maken naar m'n goesting toen ie wat teveel op had. irri... maar ok.
24e: goeie dag opzich, wat gechild, toen m'n broer en m'n ma laten komen om te dineren. voedsel vergifting opgelopen... het eten van de afgelopen week er terug uit gespauwd.. ugh.. ben nog altijd aan t spauwen nu.. kerstfeest met de famillie moeten missenen heb shit presents kregen. allemaal lekker duur, maar shit presents
zoals een leren merkjas van zo'n luttele 3000euro die ik niet eens zou aandoen omdat ik schrik heb dat de wind hem ruineert... ipv me dan het geld te geven voor m'n auto verzekering.. ok i guess... kerstmis was ****** dit jaar