Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

frikandel

Het is curryworst :mad:

ot: daarnet wou ik na mijn laatste setje frontsquat de barbell op de grond leggen (squat in het dipstation). Ben niet echt lenig, dus had de barbell in de toppen van mijn vingers vast. Normaal kan ik het zonder probleem neerleggen, maar deze keer glijdt de barbell uit mijn handen, kaatst terug omhoog recht tegen mijn linker scheen :fuu:

Laatst bewerkt:
Zometeen werken dus vandaag niet trainen :(

wtfff ik dacht laat ik eens de life fit bellen hier in de buurt of ik vandaag eenmalig kan sporten aangezien deze sportschool als enige in de omgeving open was.

17.50!! voor 1x los sporten verschoot bijna van mijn stoel

IK betaal omgerekend 12eu per maand voor me gym naast school, 1x er willen trainen kost je 10eu

17.50 is wel ziek man, zijn 3.5 pil

Ik betaal maandelijks niks met mijn home gym :)

Ik moet beginnen leren ( blokperiode ) :(

gym weer dicht, teringhondenzooi

dan maar naar almere, sport en fitness schijnt wel open te zijn

Laatst bewerkt:
Fuarkkk wat druk in de gym.

Buikvirus te pakken. Hele nacht gekotst, niet geslapen en vandaag met heel veel moeite een eierkoek, beschuit en een mandarijn binnen kunnen houden. Gourmet met de schoonfamilie kunnen cancellen, geen kerstcoïtus en yes i'm mad ! :mad:

2e kerstdag.. gelukkig morgen de gym weer open

Buikvirus te pakken. Hele nacht gekotst, niet geslapen en vandaag met heel veel moeite een eierkoek, beschuit en een mandarijn binnen kunnen houden. Gourmet met de schoonfamilie kunnen cancellen, geen kerstcoïtus en yes i'm mad ! :mad:

sterkte. Ik wordt net weer wat fitter :p

t*ring zeg, in plaats van dat mijn ma gaat koken eet ze zelf mijn boerenkool op en warmt voor mij mijn Chinees op.

Snap niet dat dat mens perse thuis moest blijven in plaats van op vakantie te gaan met pa en zusjes

23e: beetje feesten, volk uitgenodigd,dineren , een maat van ons begon wat teveel lawaai te maken naar m'n goesting toen ie wat teveel op had. irri... maar ok.
24e: goeie dag opzich, wat gechild, toen m'n broer en m'n ma laten komen om te dineren. voedsel vergifting opgelopen... het eten van de afgelopen week er terug uit gespauwd.. ugh.. ben nog altijd aan t spauwen nu.. kerstfeest met de famillie moeten missen :( en heb shit presents kregen. allemaal lekker duur, maar shit presents :( zoals een leren merkjas van zo'n luttele 3000euro die ik niet eens zou aandoen omdat ik schrik heb dat de wind hem ruineert... ipv me dan het geld te geven voor m'n auto verzekering.. ok i guess... kerstmis was ****** dit jaar

Mensen die genoeg geld hebben voor dure zooi boeit t geen fl**ker als er wat mee gebeurd :o

23e: beetje feesten, volk uitgenodigd,dineren , een maat van ons begon wat teveel lawaai te maken naar m'n goesting toen ie wat teveel op had. irri... maar ok.
24e: goeie dag opzich, wat gechild, toen m'n broer en m'n ma laten komen om te dineren. voedsel vergifting opgelopen... het eten van de afgelopen week er terug uit gespauwd.. ugh.. ben nog altijd aan t spauwen nu.. kerstfeest met de famillie moeten missen :( en heb shit presents kregen. allemaal lekker duur, maar shit presents :( zoals een leren merkjas van zo'n luttele 3000euro die ik niet eens zou aandoen omdat ik schrik heb dat de wind hem ruineert... ipv me dan het geld te geven voor m'n auto verzekering.. ok i guess... kerstmis was ****** dit jaar

Lelijk.

Pics van die jas?

Terug
Naar boven