XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Arnodsi als jij een vis was, was je een lekkerbekkie

Inb4 Belg die zegt dat het een croque monsieur is ofzo :roflol:
1. jullie doen er vanalle rommel tussen, wij enkel (schouder)ham en een snede echt kaas (niet van die plastic leerdammer)
2. wij hebben een heel assortiment croque monsieurs. (croque madame, croque hawaii, croque saumon, croque bolognaise, croque videe en croque jeanette)

btw ergens in Normandië hebben ze f*cking heerlijke CROQUE MONSIEURS!!! :eek: HNNNGGGGG
In Sainte-Mère-église als ik me niet vergis.
inb4 I don't care :sad:

Croque jaenette is wat jij t liefste hebt hè :roflol:

1. jullie doen er vanalle rommel tussen, wij enkel (schouder)ham en een snede echt kaas (niet van die plastic leerdammer)
2. wij hebben een heel assortiment croque monsieurs. (croque madame, croque hawaii, croque saumon, croque bolognaise, croque videe en croque jeanette)

btw ergens in Normandië hebben ze f*cking heerlijke CROQUE MONSIEURS!!! :eek: HNNNGGGGG
In Sainte-Mère-église als ik me niet vergis.
inb4 I don't care :sad:

Toasti Hawai is idd wel lekker. :)

Als jij een bitterbal was, was jij een bitterbal speciaal :heart:

No homo

Ot: gisteren, tijdens het kerstfeest, vloog er een kaars en kartonnen doos in brand. Uit reflex pakte ik een glas en kapte het erover. Geeft da theelichtje opeens een f*cking harde knal en het kaarsvet vliegt in het rond... Ik was even vergeten dat een kaars bestaat uit kaarsVET :o
Het vuur was wel gedoofd

Laatst bewerkt:
K*t geslapen, 8 uur al wakker.

wtfff ik dacht laat ik eens de life fit bellen hier in de buurt of ik vandaag eenmalig kan sporten aangezien deze sportschool als enige in de omgeving open was.

17.50!! voor 1x los sporten verschoot bijna van mijn stoel

wtfff ik dacht laat ik eens de life fit bellen hier in de buurt of ik vandaag eenmalig kan sporten aangezien deze sportschool als enige in de omgeving open was.

17.50!! voor 1x los sporten verschoot bijna van mijn stoel

Hahahaha, damnnnn bij ons is dat gratis...

Halve nacht op de plee doorgebracht. Begin van de week woog ik nog 105 , nu 98. :o

Kater van gisteren is nog steeds niet voorbij. Zwaar beroerd

Terug
Naar boven