- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee niet mogelijk, had al een hele lang tijd niks aangepast aan mijn eetgewoontes.
En een zwaar/misselijk gevoel, moet over een paar dagen echo/scan laten pakken van mijn buik. Ik heb enkele dagen geleden op de spoed gelegen met bijna alle symptomen van een blindedarm ontsteking(omdat het kerst was toch naar huis gegaan) en na wat opzoek werk ben ik bijna zeker dat dat het ook is. Zal blij zijn dat als mijn blindedarm eruit is ik weer helemaal normaal zonder last kan eten. Heb in 4 weken tijd geen enkele hele fatsoenlijke maaltijd op..
je maakt jezelf de kop gek.. Bij mijn "symptomen" had ik bewijse van spreken al dood moeten zijn
Weet wel een gym die ook hele dag oudjaardag en nieuwjaar geopend is
ben bang dat ik weer paar dagen zonder moet doen.
---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 20:41 ----------
De mijne is 24/7 openben bang dat ik weer paar dagen zonder moet doen.

Dat k*t vuurwerk,
welke mong**l heeft toch bedacht, dat dat maar vanaf 10uur ochtends af gestoken mag worden ?!
Dat k*t vuurwerk,
welke mong**l heeft toch bedacht, dat dat maar vanaf 10uur ochtends af gestoken mag worden ?!

...Mwa valt wel mee toch ,jij hebt altijd wel wat te zeiken he...
net of jij vroeger toen je 12 jaar was nooit vuurwerk afstak
en trouwens het is 1 keer per 365 dagen dus ik zie het probleem niet

normaal vind ik het niet zo erg.. maar ik moest even met mijn zoontje naar de supermarkt dus is even straatje tussendoor en klaar..
paar van die k*tjochies richtte gewoon om mijn kinderwagen...
Dit dus, ik moet dat echt niet zien.. dan gaan mijn handjes wel wapperen.........Mwa valt wel mee toch ,
Nee heb nog nooit in mijn leven vuurwerk af gestoken..
Vind het gewoon een drama dat ze de hele dag maar kunnen knallen (met belachelijk ZWAAR vuurwerk),
mijn beesten zijn niet meer te vinden in huis
Kan het best hebben 1x per jaar, maar niet de hele dag door , en dan morgen ook nog de hele dag hier.........
Dit dus, ik moet dat echt niet zien.. dan gaan mijn handjes wel wapperen.........
held op sokken...Ze zouden het volledig moeten verbieden. Ik heb volgende week maandag al examens. Als er iemand het waagt om een van de volgende dagen nog vuurwerk af steken midden in de nacht (zoals de vorige jaren) dan pak ik mijn moto er rij er eens naar waar het vandaan komt en zullen ze eens zien hoe vriendelijk ik kan zijn... Geen e-hero praat, ik kan niet tegen geluidsoverlast en nog minder tegen mensen die mijn nachtrust verstoren... Yes gonna be mad.Dat k*t vuurwerk,
Als je bij me in de Zaanstreek had gewoond, had ik zo naar je toe gekomen met de 1100cc [Afbeelding niet meer beschikbaar]Ze zouden het volledig moeten verbieden. Ik heb volgende week maandag al examens. Als er iemand het waagt om een van de volgende dagen nog vuurwerk af steken midden in de nacht (zoals de vorige jaren) dan pak ik mijn moto er rij er eens naar waar het vandaan komt en zullen ze eens zien hoe vriendelijk ik kan zijn... Geen e-hero praat, ik kan niet tegen geluidsoverlast en nog minder tegen mensen die mijn nachtrust verstoren... Yes gonna be mad.
Heb over vanaf de nacht van 1 op 2

volledig mee eens ,klotevuurwerkZe zouden het volledig moeten verbieden. Ik heb volgende week maandag al examens. Als er iemand het waagt om een van de volgende dagen nog vuurwerk af steken midden in de nacht (zoals de vorige jaren) dan pak ik mijn moto er rij er eens naar waar het vandaan komt en zullen ze eens zien hoe vriendelijk ik kan zijn... Geen e-hero praat, ik kan niet tegen geluidsoverlast en nog minder tegen mensen die mijn nachtrust verstoren... Yes gonna be mad.
Heb over vanaf de nacht van 1 op 2
Hoop dat het dan regent (als vuurwerk nat wordt dan vliegt het vaak fout en ontploft het op de grond) en dat het dan in hen gezicht ontploft. Toch irritante mensen die enkel aan zichzelf denken.
ik heb een verschrikkelijke hekel aan dit soort verplichte sociale nummers. Moet ik verhalen over de hond van de broer van de zus aanhoren ipv dat ik quantum relativiteit meer kan onderzoeken.
Kan me verder niet focussen op welk gesprek eerst of wie er nu net aan het praten is.

Als je bij me in de Zaanstreek had gewoond, had ik zo naar je toe gekomen met de 1100cc [url]http://s9.postimage.org/hty9xhmff/devili.gif[/url]
FF samen de mensen op hun fouten wijzen![]()
normaal vind ik het niet zo erg.. maar ik moest even met mijn zoontje naar de supermarkt dus is even straatje tussendoor en klaar..
paar van die k*tjochies richtte gewoon op mijn kinderwagen...
tis maar goed dat het goed ging anders had ik hem een vuurpijl in z'n hol geduwd...
Op een kind ??