MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:eek: Op een kind ??
Vuurwerk maakt me vrij weinig uit,.. liefst zo mooi (en dus zwaar) mogelijk,.. maar op mensen/dieren richten,.. en helemaal kinderen,.. wss zou ik mn papieren kwijt raken,. maar zou het ervoor over hebben,.. die pubers waren de mijne :mad:
Vuurwerk = dieren dood, elk jaar sterven er dieren door vuurwerk, bv vogels, creperen van de schrik. Je zou mn hond moeten zien als er vuurwerk bezig is... Hij is niet meer van de jongste, zou hartaanval kunnen krijgen.

The white knight force is strong in this thread.

En wat zit jij nu stoer te doen Whami? Jij hebt vrouwelijke forum leden advies gevraagd over nachtcreme.

The white knight force is strong in this thread.

En wat zit jij nu stoer te doen Whami? Jij hebt vrouwelijke forum leden advies gevraagd over nachtcreme.

Ik heb nog een speciale nachtcrème voor whami :eyebrow:

Ot: ik weet nu al dat ik straks met hoofdpijn ga opstaan :sad:

Gelijk nieuwe jaar beginnen te klagen niet doen gooi maar slotje erop

kater over een paar uur :P

Laatst bewerkt:
Vanaf morgen weer strak eten en drinken... :o :(

Koud. Moe. En er zijn helemaal geen leuke tekenfilms op, die horen op zulke dagen :(

---------- Post toegevoegd Tue 1 Jan 2013 om 16:54 ----------

Vanaf morgen weer strak eten en drinken... :o :(
Heeerlijk juist. Eindelijk niet meer dat gejank van iedereen over dat sociale mee-gevreet. Ik ben toch verdomme geen hond die je moet belonen met koekjes. Zucht.

Koud. Moe. En er zijn helemaal geen leuke tekenfilms op, die horen op zulke dagen :(

tom en jerry

---------- Post toegevoegd Tue 1 Jan 2013 om 16:54 ----------

Heeerlijk juist. Eindelijk niet meer dat gejank van iedereen over dat sociale mee-gevreet. Ik ben toch verdomme geen hond die je moet belonen met koekjes. Zucht.

:orly:

Ligt het aan mij of is het echt moeilijk om aan een 120hz monitor te komen?

Kan nergens een samsung s23a700d vinden of een Asus VG236H. Deze 2 + de BenQ xl versies zijn de enige 120hz monitoren waar je een beetje info over kan vinden op internet.

schelpkoptelefoon heeft het net begeven, great... Dat worden de eerste 50 euro van dit jaar.

pa: Ben je gisteren thuis gebleven.
raf: Ja
Pa: oei!

...

Kan iemand op zen minst tegen mijn zeggen dat ie mijn nieuwe avatar leuk vindt?

Mijn letters zijn weer zo groot. Hoe zette k dat alweer recht? Het was me al eens verteld hier op dbb.

Terug
Naar boven