XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Verkouden en keel als schuurpapier....

Blessure aan men linkerschouder.. Eerste x in men leven dat ik een blessure heb :(
De lateral beweging gaat moeilijk, als ik horizontaal kom, dan begint de pijn. Best eens fysio gaan na nieuwjaar.

Al 4 weken last van maag/darmen, eerst gedacht dat ik maaginfectie had, gastroscopie etc laten doen maar niks gevonden. Over een paar dagen terug om scans/echo te laten pakken voor kans op blindedarm ontsteking.. 8kg afgevallen en max 2 keer in de week kunnen trainen, feels bad :/

Al 4 weken last van maag/darmen, eerst gedacht dat ik maaginfectie had, gastroscopie etc laten doen maar niks gevonden. Over een paar dagen terug om scans/echo te laten pakken voor kans op blindedarm ontsteking.. 8kg afgevallen en max 2 keer in de week kunnen trainen, feels bad :/

Eet/drink je veel zuivelproducten? Drink je veel koffie? Eet je veel brood/ graanproducten?

Volle mok koffie, 10gr vezels, 50gr pruimen en je kan er weer even tegenaan;)

Eet/drink je veel zuivelproducten? Drink je veel koffie? Eet je veel brood/ graanproducten?
Ik probeer zoveel mogelijk binnen te houden.. 2 weken geleden kreeg ik alleen maar water en toasts binnen. Als ik nu melk+havermout+whey drink moet ik toch wel een paar uur wachten voordat ik er niks meer van voel, alles wat ik eet is enorm belastend voor mijn maag..

Is het mogelijk dat je je dieet een tijd geleden volledig hebt omgegooid? En bedoel je met 'belastend' een zwaar/misselijk gevoel of een brandende sensatie?

Is het mogelijk dat je je dieet een tijd geleden volledig hebt omgegooid? En bedoel je met 'belastend' een zwaar/misselijk gevoel of een brandende sensatie?
Nee niet mogelijk, had al een hele lang tijd niks aangepast aan mijn eetgewoontes.
En een zwaar/misselijk gevoel, moet over een paar dagen echo/scan laten pakken van mijn buik. Ik heb enkele dagen geleden op de spoed gelegen met bijna alle symptomen van een blindedarm ontsteking(omdat het kerst was toch naar huis gegaan) en na wat opzoek werk ben ik bijna zeker dat dat het ook is. Zal blij zijn dat als mijn blindedarm eruit is ik weer helemaal normaal zonder last kan eten. Heb in 4 weken tijd geen enkele hele fatsoenlijke maaltijd op..

Eergisteren voor het eerste sinds 2 weken weer benen gedaan (tentamens en vakantie). Ik dacht ik pak ze gelijk even lekker aan, heb toch vrij. 10x10 front squats. Hard doorgebeukt. Merkte als een beetje dat ik verkouden werd, maar ik dacht "ach, het zal wel". Volgende dag rug/armen ook als een gek aangepakt. Merkte dat het slechter ging dan normaal, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik een weekje vrij had genomen van het sporten.

Eenmaal thuis kreeg ik m'n maaltijd niet op. En daarna begon de verhoging. Afgelopen nacht een uur wakker gelegen en als een idioot lopen zweten (overal op m'n lichaam). Dus waar baal ik van? Dat ik waarschijnlijk oud en nieuw moet missen en dat ik "dubbele" spierpijn heb (van het harde beuken en van de koorts).

Opgeklopte vrolijkheid tijdens die feestdagen en gefingeerde dankbaarheid bij het aangereikt krijgen van een cadeau, zelf wanneer je er oprecht tevreden mee bent komt er een heus acteerwerk aan te pas, is om te kotsen.

Kan niet trainen vandaag... zucht...

Cheesy: Ik heb goede keelsiroop ifyouknowwhatimean.jpg

bertstare.gif

Terug
Naar boven