Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cheesy: Ik heb goede keelsiroop ifyouknowwhatimean.jpg

wait wut
Al 4 weken last van maag/darmen, eerst gedacht dat ik maaginfectie had, gastroscopie etc laten doen maar niks gevonden. Over een paar dagen terug om scans/echo te laten pakken voor kans op blindedarm ontsteking.. 8kg afgevallen en max 2 keer in de week kunnen trainen, feels bad :/
Al 4 weken last van maag/darmen, eerst gedacht dat ik maaginfectie had, gastroscopie etc laten doen maar niks gevonden. Over een paar dagen terug om scans/echo te laten pakken voor kans op blindedarm ontsteking.. 8kg afgevallen en max 2 keer in de week kunnen trainen, feels bad :/

Ik probeer zoveel mogelijk binnen te houden.. 2 weken geleden kreeg ik alleen maar water en toasts binnen. Als ik nu melk+havermout+whey drink moet ik toch wel een paar uur wachten voordat ik er niks meer van voel, alles wat ik eet is enorm belastend voor mijn maag..Eet/drink je veel zuivelproducten? Drink je veel koffie? Eet je veel brood/ graanproducten?
Nee niet mogelijk, had al een hele lang tijd niks aangepast aan mijn eetgewoontes.Is het mogelijk dat je je dieet een tijd geleden volledig hebt omgegooid? En bedoel je met 'belastend' een zwaar/misselijk gevoel of een brandende sensatie?