MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

waarschijnlijk waren het mijn overburen, die hadden weekje terug ook weer ruzie en toen riep de ene: kankermietjuuuh kom hier dan! toen rende de ander er naar toe en toen ging degene die dat riep snel zn auto in en reed keihard weg. welkom in pekel

Weetje zeker dat het geen rotje was?

-Broer word wakker in het ziekenhuis na avondje stappen (dronken ergens tegenaan gevallen :roflol: )
-hondenbrigade,ambulance, politie autos en een politiemotor die constant rondrijd in mijn straat. (niet vanwege broer)

Dafuq happened.

-Broer word wakker in het ziekenhuis na avondje stappen (dronken ergens tegenaan gevallen :roflol: )
-hondenbrigade,ambulance, politie autos en een politiemotor die constant rondrijd in mijn straat. (niet vanwege broer)

Dafuq happened.
Wel vanwege je broer.

1.8kg verloren sinds vorige maandagochtend door nieuwjaar, herstel van nieuwjaar en coïtusmarathon:fuu:

Nog steeds of alweer ziek.

Ben er echt wel klaar mee. Voor niets al een week rustig aan aan het doen. :banghead:

I'm onto your schemes mang come fite me 1 vs 1 I birek you.

Ik vraag van een klant om een mailtje met logingegevens van hostingpartij A, en ik krijg nu al 'n paar minutelang forwards gespammed m.b.t. hostingpartij B. Waarom lezen klanten niet wat ik vraag? :dunno:

Edit:
En dan ook na die spamsessie van forwards sturen of de goeie mail er tussen zit.

Nee.

Edit2:
Had exacte naam van de mail gegeven die ik wil, begint ze met spamsessie 2 van mailtjes waar ik geen reet aan heb, potverdomme.

Laatst bewerkt:
Dat helpt blijkbaar niet he :(

Diaephi rijdt hierin :)

Flintstone_Mobile.jpg

Vandaar dat hij zo kapot was na die sprint

Terug
Naar boven