- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ocharmeik zat net naast een meisje, ik liet haar lachen en toen liet ze een scheet. toen begon ze nog harder te lachen en zei dat dat het geluid was van haar voet die weg gleed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet je zelf de meest ranzige stinkruft ooit laten en kijken hoe ze reageert.ik zat net naast een meisje, ik liet haar lachen en toen liet ze een scheet. toen begon ze nog harder te lachen en zei dat dat het geluid was van haar voet die weg gleed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jij hebt duidelijk nog nooit 100 meter auto sprints gedaan
net schietpartij vanuit twee auto's geweest nog geen 200 meter van mijn huis af haha.

Dat ik mijn huis nog verjaardagproef moet maken en niet vooruit te branden ben...
heb je het op het nieuws gezien of weet je dat omdat ik 24243 keer gezegd heb dat ik in pekel woon?![]()

In Pekel? Daar is het voorpaginanieuws als er een geit uit zijn hok is gesprongen
Wie houdt daar nou weer een schietpartij..
In Pekel? Daar is het voorpaginanieuws als er een geit uit zijn hok is gesprongen
Wie houdt daar nou weer een schietpartij..
OUDE PEKELA - Een 26-jarige man uit Nieuwe Pekela is zaterdagavond rond 23 uur aangereden op de Winschoterweg in Oude Pekela. Hij zou daarna zijn beschoten door twee mannen in een auto, die er vervolgens vandoor gingen.
Volgens het slachtoffer werd hij al een tijdje gevolgd door een bekende. Toen hij afremde, werd hij van achteren aangereden. Kort daarna hoorde hij knallen alsof er werd geschoten. Of dat ook daadwerkelijk is gebeurd, kan de politie nog niet bevestigen. Ook de aanleiding voor de achtervolging is nog onduidelijk.
Agenten vonden de auto van de mogelijke schutters op de Burgemeester Snaterlaan in Oude Pekela. Zij konden de bestuurder, een 25-jarige man uit Oude Pekela, aanhouden. De tweede man, een 21-jarige man uit Westerlee, meldde zich later op het politiebureau. Ook hij is aangehouden.