AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gatver, die is flauw! :D
Wou me nog zo inhouden, zit ik nu toch idioot te gniffelen achter mijn pc... Kan ik je inhuren voor familiefeesten enzo?

ot: Maandag pas weer trainen en enorm last van buikkrampen.

Familie feestjes zijn gratis hoor ;).

Buikkrampen lees ik.
Niets te maken met slecht eetgedrag hoop ik ?

Wat mijn dag verpeste is stijfheid in de benen.

PS: @Mat let vooral op hoe ik probeer zo correct mogelijk leestekens te verwerken!

18 kilo dumbbell op mijn zak bij omhoog komen na een setje. Vraag me niet hoe, het gebeurde. Geeft nieuwe definitie aan blue balls dit. Wat een lompe actie was dat

Nog steeds of alweer ziek.

Ben er echt wel klaar mee. Voor niets al een week rustig aan aan het doen. :banghead:

Beterschap, was zelf ook net weer opgeknapt en nu alweer niet helemaal fit, ben er ook echt klaar mee. Bovendien lijkt iedereen in m'n omgeving momenteel ook ziek te zijn.

Vakantie zit er weer op... Ben je dus gewoon heel de vakantie half ziek half beter geweest...

heb t al sinds donderdag :( gelukkig trekt de hoofpijn al een beetje weg

gelukkig heb ik nog niks....

Ik vraag van een klant om een mailtje met logingegevens van hostingpartij A, en ik krijg nu al 'n paar minutelang forwards gespammed m.b.t. hostingpartij B. Waarom lezen klanten niet wat ik vraag? :dunno:

Edit:
En dan ook na die spamsessie van forwards sturen of de goeie mail er tussen zit.

Nee.

Edit2:
Had exacte naam van de mail gegeven die ik wil, begint ze met spamsessie 2 van mailtjes waar ik geen reet aan heb, potverdomme.

:rolleyes:

Beterschap allemaal
Ben er zelf gelukkig weer van af, kl#te griep

Via 'wachtwoord vergeten' opnieuw de gegevens laten sturen want ze had 'echt' niet die mail. :rolleyes:

Forward ze daarna WEL de goeie mail (ze had hem dus wel), en had ze uiteraard ook op de link geklikt in die mail die ik had laten sturen via 'wachtwoord vergeten', dus werkte de inloggegevens niet meer :roflol:

Via 'wachtwoord vergeten' opnieuw de gegevens laten sturen want ze had 'echt' niet die mail. :rolleyes:

Forward ze daarna WEL de goeie mail (ze had hem dus wel), en had ze uiteraard ook op de link geklikt in die mail die ik had laten sturen via 'wachtwoord vergeten', dus werkte de inloggegevens niet meer :roflol:

vrouwen en IT :) hehe
priceless

bankrekening bekeken, had er al angst voor.

van 1403.54 naar 131.13 in 5 weken. Gelukkig kan ik 1000 in de min maar toch, dacht niet dat ik zoveel kwijt was ( wel 550 vaste lasten/school)

Ruim 10 min kramp in mijn been
Niets werkt... begint nu wel beetje zeer en vervelend te worden

Niet dat het echt m'n dag verpest maar ik irriteer me toch wel aan de nieuwelingen in de AAS sectie.

Zomer begint wel erg vroeg dit jaar.

Terug
Naar boven