- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
''Pekel''
wat een bazen dorp
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een bazen dorp

ik ga alleen geen namen noemen. pekel, snap je? ik wil zelf nog niet doodMeeste mooie vrouwen vallen dan weer niet op lelijke jongens/mannen.
Sorry kon het niet laten, no offence
kan enkel voor mezelf spreken, maar body pics voldoen
al had je een ooglap, 2 konijnetanden en een hazelip, I'm game
edit: nu heb ik het toch gedaan le fu
moet je dat nou echt bij iedere vrouw posten..
dit was bv je vorige post:
Vandaag dag verpest door ex. h**r blijft maar zeiken en rekken met haar spullen ophalen. Weg met die zooi en sleutel inleveren svp!
As je een ekte baas bent, neem je de spullen mee naar haar. Bel je aan, zodra ze open doet fl**ker je die zooi langs dr kop af naar binnen en eis je die sleutel asap terug.
Anaal vernederen zoals Skinnie het ons heeft geleerd?

Like a man! Spijkers door mn pik heen jassen en dan anaal vernederen![]()
Like a man! Spijkers door mn pik heen jassen en dan anaal vernederen![]()
) zij slechtgezind.
ik zei: 'meent gij dit? Eerst 2 boterhammen eten en dan een ijsje?? Hoe ga jij ooit afvallen?" Begint zij te zagen dat ik mijn muil moet houden en er niets van ken en totaal geen spieren heb. Nja ik negeerde het gewoon want wou geen glas water in mijn gezicht krijgen 
The sister sage continues ...
We zaten daarnet aan tafel, de zus was weer de b*ch aan het uithangen. Ik lachte met haar studies/beroep (verzorging van dementen, gehandicapten, bejaarden ... Heb er best respect voor, maar kan het niet laten) zij slechtgezind.
Nja, wij waren gewoon aan het eten en ipv van gewoon zoals ons te eten, was zij 2 boterhammen met smeerkaas aan het eten. Tijdens het eten zei ze ook dat ik binnenkort 's avonds moet koken want we moeten allemaal afvallen ...
Ik had er expres niets op gezegd om verdere discussies te vermijden. We hadden allemaal gedaan met eten en opeens pakt zij een magnum ijsjeik zei: 'meent gij dit? Eerst 2 boterhammen eten en dan een ijsje?? Hoe ga jij ooit afvallen?" Begint zij te zagen dat ik mijn muil moet houden en er niets van ken en totaal geen spieren heb. Nja ik negeerde het gewoon want wou geen glas water in mijn gezicht krijgen
Ik zit nadien boven wat de DBBen, ga na een uur fzo naar beneden om een eitje te bakken en opeens riep ze me. Ik moest dringend komen... Laat ze een foto zien van een kerel en zei ze: 'kijk dit is gespierd'. Nja, ben gewoon weg gestapt en zei: 'trekt uw plan maar'