Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

''Pekel'':roflol: wat een bazen dorp:D

haha ja ik weet onlangs ook de namen van degenen die laatst geschoten hadden en waarom ze het deden :D ik ga alleen geen namen noemen. pekel, snap je? ik wil zelf nog niet dood

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 18:14 ----------

Meeste mooie vrouwen vallen dan weer niet op lelijke jongens/mannen.

Sorry kon het niet laten, no offence :heart:

je weet dat ik er niet in het echt uit zie als op mijn profielfoto he?

niet fokken met Pekel

en voor pekelderbegrippen valt het nog best mee

media_xll_5447120.jpg

miss belgie...

:roflol:

ik zou ze wel doen hoor

Van 11% naar 12.9 gegaan.. **** december :o

Vandaag dag verpest door ex. h**r blijft maar zeiken en rekken met haar spullen ophalen. Weg met die zooi en sleutel inleveren svp!

Enige tips zijn welkom. Lichamelijke mishandeling ben ik groot voorstander van, maar helaas niet toepasbaar....

Anaal vernederen zoals Skinnie het ons heeft geleerd?

Vandaag dag verpest door ex. h**r blijft maar zeiken en rekken met haar spullen ophalen. Weg met die zooi en sleutel inleveren svp!

As je een ekte baas bent, neem je de spullen mee naar haar. Bel je aan, zodra ze open doet fl**ker je die zooi langs dr kop af naar binnen en eis je die sleutel asap terug.

The sister sage continues ...

We zaten daarnet aan tafel, de zus was weer de b*ch aan het uithangen. Ik lachte met haar studies/beroep (verzorging van dementen, gehandicapten, bejaarden ... Heb er best respect voor, maar kan het niet laten :o) zij slechtgezind.
Nja, wij waren gewoon aan het eten en ipv van gewoon zoals ons te eten, was zij 2 boterhammen met smeerkaas aan het eten. Tijdens het eten zei ze ook dat ik binnenkort 's avonds moet koken want we moeten allemaal afvallen ...
Ik had er expres niets op gezegd om verdere discussies te vermijden. We hadden allemaal gedaan met eten en opeens pakt zij een magnum ijsje :eek: ik zei: 'meent gij dit? Eerst 2 boterhammen eten en dan een ijsje?? Hoe ga jij ooit afvallen?" Begint zij te zagen dat ik mijn muil moet houden en er niets van ken en totaal geen spieren heb. Nja ik negeerde het gewoon want wou geen glas water in mijn gezicht krijgen :D

Ik zit nadien boven wat de DBBen, ga na een uur fzo naar beneden om een eitje te bakken en opeens riep ze me. Ik moest dringend komen... Laat ze een foto zien van een kerel en zei ze: 'kijk dit is gespierd'. Nja, ben gewoon weg gestapt en zei: 'trekt uw plan maar'

foto van die kerel:
rsr0vo.jpg

2dhfp1l.jpg

601px-Are_You_****ing_Kidding_Me_HD_by_CrusierPL.jpg

Sleutelbeenderen of peace.

The sister sage continues ...

We zaten daarnet aan tafel, de zus was weer de b*ch aan het uithangen. Ik lachte met haar studies/beroep (verzorging van dementen, gehandicapten, bejaarden ... Heb er best respect voor, maar kan het niet laten :o) zij slechtgezind.
Nja, wij waren gewoon aan het eten en ipv van gewoon zoals ons te eten, was zij 2 boterhammen met smeerkaas aan het eten. Tijdens het eten zei ze ook dat ik binnenkort 's avonds moet koken want we moeten allemaal afvallen ...
Ik had er expres niets op gezegd om verdere discussies te vermijden. We hadden allemaal gedaan met eten en opeens pakt zij een magnum ijsje :eek: ik zei: 'meent gij dit? Eerst 2 boterhammen eten en dan een ijsje?? Hoe ga jij ooit afvallen?" Begint zij te zagen dat ik mijn muil moet houden en er niets van ken en totaal geen spieren heb. Nja ik negeerde het gewoon want wou geen glas water in mijn gezicht krijgen :D

Ik zit nadien boven wat de DBBen, ga na een uur fzo naar beneden om een eitje te bakken en opeens riep ze me. Ik moest dringend komen... Laat ze een foto zien van een kerel en zei ze: 'kijk dit is gespierd'. Nja, ben gewoon weg gestapt en zei: 'trekt uw plan maar'

hier stopte ik met lezen, wtf kerel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven