MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha, nee.

Maar nee, ze keek echt 'bezorgd' haha, keek toen ze roltrap afging ook nog om.

Geheen stappen zodra je haar ziet kerel, op school of zelfs op de wc. Srs, geen spijt krijgen door haar nooit meer te zien.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 06:25 ----------

Geheen stappen zodra je haar ziet kerel, op school of zelfs op de wc. Srs, geen spijt krijgen door haar nooit meer te zien.

OT: Nog niks, ik ruik wat op komen..

Het is niet te beschrijven hoe trots ik ben... Ook al was het maar een grapje ;)
De buikkrampen waren het gevolg van te veel zuivel. Ik zeg elke keer 'nooit meer', maar da's altijd snel vergeten :D Helpt magnesium niet voor je spierpijn? Is voor mij een wondermiddeltje, hoor.

ot: Het heeft mijn dag niet verpest, maar ik hoop dat die pijn in mijn hamstrings overgaat. Voelt anders aan dan gewoonlijk.

hoeveel had je dan wel op ? :)
ik weet enkel van magnesium dat het helpt bij concentratie als ik me niet vergis.
been stijfheid is heel miniem vandaag maar nog aanwezig na work out van vrijdag,
iets te hard gegaan wss.

Wat mijn dag verpest : kak en pis opruimen op men nuchtere maag ...

Het is pas dinsdag...

heb zelfs in pekel wel mooiere meisjes gezien.

Een enkeling misschien, het overschot van de vrouwen in Oude, Nieuwe of Boven Pekela is bepaald geen frikandel speciaal en rookt ook nog een zware shag, maar geen Van Nelle, want dat is te duur. De vrouwen daar kan je eerder een frikandel oorlog noemen.

shit geen jus d orange of multisap bij me. dammit had ik net zon zin in

Wordt zwaar gecockblocked..

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 06:25 ----------

OT: Nog niks, ik ruik wat op komen..

Ga ik ook doen, moet ze wel binnen mijn bereik zijn, dat ik niet als een malloot op krukken ga rennen.

verkeerde toppic sorry :P

Keelpijn :(

Rotslecht geslapen.

Heb deze namiddag examen financieel management, tijdens de nacht 10x wakker geworden, constant met formules in mijn hoofd. Dromen gingen ook over formules die ik zelf zat te bedenken mbt mijn gewicht etc, wtf isthisreallife.jpg

****ing auto staat in panne gvd :(

Terug
Naar boven