Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
will remember
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, nee.
Maar nee, ze keek echt 'bezorgd' haha, keek toen ze roltrap afging ook nog om.
Geheen stappen zodra je haar ziet kerel, op school of zelfs op de wc. Srs, geen spijt krijgen door haar nooit meer te zien.
Het is niet te beschrijven hoe trots ik ben... Ook al was het maar een grapje
De buikkrampen waren het gevolg van te veel zuivel. Ik zeg elke keer 'nooit meer', maar da's altijd snel vergetenHelpt magnesium niet voor je spierpijn? Is voor mij een wondermiddeltje, hoor.
ot: Het heeft mijn dag niet verpest, maar ik hoop dat die pijn in mijn hamstrings overgaat. Voelt anders aan dan gewoonlijk.

Je moet maar niet over in het rond kakken en pissenWat mijn dag verpest : kak en pis opruimen op men nuchtere maag ...

Nog 4 dagen werken voor jou!

*there there*shit geen jus d orange of multisap bij me. dammit had ik net zon zin in
Geheen stappen zodra je haar ziet kerel, op school of zelfs op de wc. Srs, geen spijt krijgen door haar nooit meer te zien.
---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 06:25 ----------
OT: Nog niks, ik ruik wat op komen..
Rijd niet

Verkeerd getanktGeen idee man, ging net tanken, geen enkel probleem. Wil starten na het tanken en lukt niet meer.
Batterij is nog goed want hij 'demarreerd' nog maar geeft blijkbaar geen ontsteking meer..