Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hier stopte ik met lezen, wtf kerel
Lol dat heeft ze me al 2x geflikt (1x met een glas fruitsap vlak voor ik naar school moest :mad:) en afgelopen zaterdag was het haar bijna gelukt :mad:
Begin het best beu te geraken

verhaal van zaterdag voor diegene die het niet gelezen hebben :
:roflol:

Ik zat net aan tafel met mijn moeder en zus (nee, geen pics :mad:) we waren rustig aan het eten. Zus wil 10kg afvallen dus ik vroeg aan haar hoe ze dit wil aanpakken. Blijkbaar was ze slecht gezind dus veel kreeg ik er niet uit. Nadien zei ze tegen mijn moeder dat ze maandag 's avonds boterhammen ging eten, want vanaf maandag eet ze maar 2x/dag omdat ze wil afvallen ... Ik doe dus een kleine uitleg van hoe het wel moet. Nja, werd ze nog pissiger. En dan opeens wil ze mijn visfilet uit de pan halen :eek: ja dat was dus een no go. IK protesteer en dat mond uit in een ruzie. Visfilet helemaal stuk, ik leg wat snazzel op mijn bord. Ruzie gaat door en dan zei ik: "och ga maar wat met je vrienden snuiven en zuipen. Dan kan je nog eens naar het ziekenhuis!" (een vriendin van haar is op oudejaarsavond opgehaald door de ambulance, teveel alcohol). Ik zag dat ze naar haar glas wou grijpen, ik maak een of andere ninja move en mijn zus gooit al het water tegen de gordijn en mist mij. Nadien mijn moeder super pist op haar en liet mij met rust :)

03a.jpg

Lol dat heeft ze me al 2x geflikt (1x met een glas fruitsap vlak voor ik naar school moest :mad:) en afgelopen zaterdag was het haar bijna gelukt :mad:
Begin het best beu te geraken

verhaal van zaterdag voor diegene die het niet gelezen hebben :

Kerel ik ben best misselijk geworden van die spoiler, ik had het kunnen weten maar toch. :( Hoe oud is je zusje? Tijd dat ze naar mannen gaat kijken.

lol, doet me denken aan een chick die een jaycutler foto aan mij liet zien en zei: Ik hoop niet dat je later zo wordt!:eek:

22 :roflol:

Haar vorige vriend was ecto to the bone ... Is blijkbaar haar smaak

Die kan ze fysiek aan misschien. Netjes dat jij niet van je af bijt.. Maar denk dat je dat eerder voor je ouders doet of niet? Zou er zelf grote problemen mee hebben.. :o

Die kan ze fysiek aan misschien. Netjes dat jij niet van je af bijt.. Maar denk dat je dat eerder voor je ouders doet of niet? Zou er zelf grote problemen mee hebben.. :o
Ik kan ze evengoed uitlokken, maar ik weet waar ik moet stoppen. Zij is de laatste tijd echt slecht gezind (te weinig slaap en de tijd van de maand) dus nu laat ik ze gewoon doen. Anders is het weer voor een paar dagen/weken omzeep en dat vinden mijn ouders echt niet chill
Moeder heeft ook last van stress ofzo en staat op de rand van een burnout te hebben volgens de dokter

lol, doet me denken aan een chick die een jaycutler foto aan mij liet zien en zei: Ik hoop niet dat je later zo wordt!:eek:

En mij aan een collega van me. Paarden grietje, een stempel die ze dus echt niet wou hebben. "Ik ben meer dan dat!" En mij dus wel bodybuilder noemen terwijl ik nog zo weinig heb.

Zat te praten aan tafel op werk hoe ze liever een "normale" jongen heeft, terwijl ze de zaterdag nacht bij mij was tot een uur of drie. Had der moeten palen toen ik de kans had.:mad:

Edit @ Arnod.. Uitlokken is 1 ding ja, maar de rem niet weten is een 2de. Netjes dat je je ouders in gedachten hebt hoor. :)

Laatst bewerkt:
Al hele week griep :(

Melding gedaan, maar ik woonde blijkbaar al in een 'geinfecteerde' woning :roflol: (d.w.z. dat hier veel inbraken worden gepleegd in de buurt).

Ik kan ze evengoed uitlokken, maar ik weet waar ik moet stoppen. Zij is de laatste tijd echt slecht gezind (te weinig slaap en de tijd van de maand) dus nu laat ik ze gewoon doen. Anders is het weer voor een paar dagen/weken omzeep en dat vinden mijn ouders echt niet chill
Moeder heeft ook last van stress ofzo en staat op de rand van een burnout te hebben volgens de dokter

kan veel gebeuren hea maar die trok ik gewoon onder de douche en dan kraan ff op standje vriezen:p
met water gooien voor de lol oke maar telkens laten nat gooien echt niet.

Woensdag herkansing Fysiologie en ben weer eens veels te laat begonnen
:headbang::headbang::headbang:

Vandaag blond meisje gezien waar ik tijdens mijn intro wel eens vaker oogcontact mee had, meer niks, had toen een vriendin. Liep vandaag op krukken en ze zag me en keek met een blik van; 'omg wat erg voor hem'. Sucks dat ik niet weet hoe ze heet, wat voor opleiding ze doet etc, en ik nog 4 weken moet wachten met uitgaan. Hopelijk zie ik haar nog eens.

Vandaag blond meisje gezien waar ik tijdens mijn intro wel eens vaker oogcontact mee had, meer niks, had toen een vriendin. Liep vandaag op krukken en ze zag me en keek met een blik van; 'omg wat erg voor hem'. Sucks dat ik niet weet hoe ze heet, wat voor opleiding ze doet etc, en ik nog 4 weken moet wachten met uitgaan. Hopelijk zie ik haar nog eens.
Misschien dacht ze '' haha kijk die homo zijn been breken''

Mooie opening toch

Terug
Naar boven