AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nee, ik heb nog niet gekuurd:thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ov2n7.gif

Ik post binnenkort wel nieuwe pics.

Weer de hoofdreden herontdekt waarom ik stopte met zuipen.. ik ga me als een idioot gedragen, vooral als ik iemand leuk vind. Sukkel.

Toen ik een scheet liet deze morgend er een druppel urine in men boxer lekte :(

Net 3 uur geslapen en ik voel me echt crap :(

Kon niet in slaap komen vannacht. Resultaat is 1 uurtje slaap ongeveer denk.
Komende nacht weer maar mogelijkheid tot ongeveer 4 uurtjes slaap.

En als klap op de vuurpijl zondag ook moeten werken en 7 uur beginnen

Kon niet in slaap komen vannacht. Resultaat is 1 uurtje slaap ongeveer denk.
Komende nacht weer maar mogelijkheid tot ongeveer 4 uurtjes slaap.

En als klap op de vuurpijl zondag ook moeten werken en 7 uur beginnen

Heb net 2 nachten 4-5u slaap gehad. Laatste 3 weken sliep ik gem 10u per nacht, dus ik had nood aan wat slaap voor ik ga trainen (zonder pwo of cafeïne)

ow god do i know those feels, slaap echt zo ****ing slecht laatste tijd, ga gewoon op tijd in bed maar slaap pas 2u later in, resultaat is max. 5 uur slaap, training lijdt er niet onder maar leuk is anders

Ja k*t is het. resultaat is wel dat je bank moet vermijden. Ik iig... Ga gewoon achter de computer zitten want hoef maar op de bank te gaan zitten en slaap binnen 1 min

Ja k*t is het. resultaat is wel dat je bank moet vermijden. Ik iig... Ga gewoon achter de computer zitten want hoef maar op de bank te gaan zitten en slaap binnen 1 min

Ik lag in de zetel, met de kat op mijn buik, the untouchables te zien. 20min later kon ik mijn ogen en amper open houden dus had ik de film maar afgezet. Ik had toch niets anders te doen en het dutje heeft me deugd gedaan :)

Gaaaay!

- brood op
- deur auto dichtgevroren
- binnenkant autoruiten krabben
- 1:45 uur de kleine al wakker

Goei dagje wel

Terug
Naar boven