- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle mensen die ik chill vond zijn oftewel gebanned of weg uit frustratie..
Wtf happend
Wtf happend

Wtf happend
Wtf happend

Laat staan de dieperik in helpen. Misschien dat ik hier maar een topic moet over openen.pfff mijn broer moet 7duizend euro schadevergoeding bepalen voor een fietsongelukje
Esthetische schade noemen ze dat. Is dit bedrag wel gerechtvaardigd? Hij fietste vermoedelijk wel op het verkeerde fietspad maar dan nog. Eerst was het bedrag 1,3duizend euro maar nu overweegt mijn ma een advocaat in te schakelen. Iemand hier meer kennis over? Pfff esthetische schade, ik klaag toch ook niemand aan om hoe ik geboren benLaat staan de dieperik in helpen. Misschien dat ik hier maar een topic moet over openen.

pfff mijn broer moet 7duizend euro schadevergoeding bepalen voor een fietsongelukje
Esthetische schade noemen ze dat. Is dit bedrag wel gerechtvaardigd? Hij fietste vermoedelijk wel op het verkeerde fietspad maar dan nog. Eerst was het bedrag 1,3duizend euro maar nu overweegt mijn ma een advocaat in te schakelen. Iemand hier meer kennis over? Pfff esthetische schade, ik klaag toch ook niemand aan om hoe ik geboren benLaat staan de dieperik in helpen. Misschien dat ik hier maar een topic moet over openen.
ken het verhaal niet, maar esthetische schade is onzin. net of die gozer zo psychisch aangedaan is, en nu voort bang is van fietsen/auto's.![]()
Wie kan me wat meer uitleggen over de BETA-formule?
Heb het denk ik wel door, zoek alleen nog een goed voorbeeld/situatie schets![]()
Beginvoorraad 1-1-2012: 800.000 stuks
Het bedrijf heeft 2.000.000 stuks ingekocht en 2.500.000 verkocht
Eindvoorraad 31-12-2012: ?
0.8 - (2 - 2.5)
BV + I - V = EV
Of bedoel je een andere BETA?