MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Moe.

Al voor de 3e dag extreme spierpijn in de kuit, kan amper lopen moet echt een beetje gehurkt lopen zodat de pijn minder is. Als ik een beetje blijf lopen valt het wel mee maar nog steeds niet fijn en vanavond nog voetbaltraining, wordt nog wat...

al 3 weken lang aan een stuk duur om 1uur slapen en pas tegen 12uur uit bed. Wilde sinds maandag hier verandering in brengen maar helaas is het niet gelukt. En daarbovenop heb ik volgende week tentamens waar ik geen shit van snap.

Yayyyy, viva la mcdonaldssssssssssssss

Laatst bewerkt:
Zwarte vlekken op m'n vingers nadat ik gelift heb. Denk dat het olie of iets is dat is blijven hange op de bar?

Iemand een idee hoe ik dit eraf krijg? Gewone zeep helpt niet, schuren ook niet,...:(

Zwarte vlekken op m'n vingers nadat ik gelift heb. Denk dat het olie of iets is dat is blijven hange op de bar?

Iemand een idee hoe ik dit eraf krijg? Gewone zeep helpt niet, schuren ook niet,...:(

terpentine, wasbezine,.. daarna wel weer even wassen met normale zeep,.

Om 1500 naar huis gestuurd met de mededeling dat ik terug mag komen voor de nachtdienst :fuu:

Voor de zoveelste keer een groepje tijdens mijn training, die vroeg wat ik allemaal wel niet gebruikte:rolleyes:

En hoe reageerde ze toen je zei dat je aan de shakes zit?

Terug
Naar boven