AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fuuuuuck vergeten dat ik nu donderdag looptest moet doen..
Al een jaar geleden dat ik moet lopen fso :roflol:
Wat kan ik het best doen? Maandag, dinsdag,woensdag nog wat oefenen of gewoon niets doen en een schep jack met dma nemen ???

Als ik ga oefenen heb ik wel kans op spierpijn natuurlijk..

Zou Even je bloed na laten kijken. En is je bloeddruk wel in orde?

Kan vanalles zijn. Ff laten checken.
Misschien iets verminderde pompfuntie.

In het dagelijks leven is bloeddruk wel oke. Ik ga selectiever zijn in m'n oefeningen. Sporten is een hobby, gezondheid is belangrijker dus kijken wat kan en wat niet.

Meh, heb nog nooit zoveel 'gestudeerd' lol.

Damn, dit laat weer echt eens zien dat ik er nu wel voor ga!! begint nu wel saai te worden, heel m'n weekend naar de ****.

Alleen maar nken leren, nken, leren en daartussen eten/drinken en een keer de hond uitlaten voor frisse neus.

Meh, heb nog nooit zoveel 'gestudeerd' lol.

Damn, dit laat weer echt eens zien dat ik er nu wel voor ga!! begint nu wel saai te worden, heel m'n weekend naar de ****.

Alleen maar nken leren, nken, leren en daartussen eten/drinken en een keer de hond uitlaten voor frisse neus.

En snap je het al?

In het dagelijks leven is bloeddruk wel oke. Ik ga selectiever zijn in m'n oefeningen. Sporten is een hobby, gezondheid is belangrijker dus kijken wat kan en wat niet.

is normaal. deadlift en power clean zijn voorbeelden van het zogenaamd valsalva-manoeuvre. bij het tillen van een zware last wordt de veneuze terugvloed naar de romp tijdelijk onderbroken door het omkeren van de adempomp. gevolg is dat je hartminuutvolume daalt en je dus eventjes een bloeddrukval krijgt -> zwart zien voor je ogen en flauwte

Ik zag net 95kg verschijnen op de weegschaal. Ik vrees dat ik deze week ga beginnen cutten :(

Moet vroeg op morgen.

Gadver...even kijken wat mn BMI is ( niet dat ik daar waarde aan hecht maar bij m'n politie examens kijken ze hier wel naar?). Zegt die calculator 26.67; overgewicht?? Wadafuq... ik zou 5.29 kg moeten afvallen voor een ideaal gewicht?

Houden jullie rekening met je bmi?

Gadver...even kijken wat mn BMI is ( niet dat ik daar waarde aan hecht maar bij m'n politie examens kijken ze hier wel naar?). Zegt die calculator 26.67; overgewicht?? Wadafuq... ik zou 5.29 kg moeten afvallen voor een ideaal gewicht?

Bmi? :roflol: wat denk je zelf.

gisteren uitgeweest, 25 euro mee. dag erna, bam portemonnee leeg.

BMI houd geen rekening met extra spiermassa.... Dus nee

Terug
Naar boven