XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kapsalon, een keer een hele dag van gekotst. Nooit meer.

Hoeveel wil je hebben voor dat gekrenkte ego die je verkoopt?

btw, kapsalon ****ing lekker als het van een goede turk is. Was ongeveer 2 van de 10 turkse eetgelegenheden is. Net in smaakpolitie had toevallig nog eentje Rob's keurmerk gekregen.

oeh nee man mn moeder zal er niet blij mee zijn als ik condooms in mijn portemonee had. wie heeft er trouwens coïtus nodig als hij God heeft?

ov2n7.gif

Hoofdpijn...

Gadver...even kijken wat mn BMI is ( niet dat ik daar waarde aan hecht maar bij m'n politie examens kijken ze hier wel naar?). Zegt die calculator 26.67; overgewicht?? Wadafuq... ik zou 5.29 kg moeten afvallen voor een ideaal gewicht?

Houden jullie rekening met je bmi?
BMI is één grote grap

dat ik een hele dag op school moet zitten, nog een shitload aan huiswerk inmaken, geen moeilijke stof maar dingen die veel tijd in beslag nemen.

Maar om het goed te maken heb ik gister op de nieuwjaarsborrel van me werk een liefdesverklaring gekregen
van de manager
hij heet dennis
tis een gozer :gay:

ik ben dus niet bijzonder, hij heeft ook tegen meerdere meisjes uit de bediening gezegd dat ie van ze hield:sad:

"verandermanagement"

Vanacht om 8u ziek geslaapwandelt, ging in me kamer naar GHB zoeken volgens me vriendin. Kan me alleen heugen dat ik vet chagerijnig was :roflol:

En me keel was zo droog, dat ik niet kon slikken, heb ik ziek hard geprobeerd en toen schoot er iets mis. Nu zieke keelpijn en bij het ademen voel ik iets trillen in me keel, wss een stuk vlees wat ik los heb geslikt. wut

Vanacht om 8u ziek geslaapwandelt, ging in me kamer naar GHB zoeken volgens me vriendin. Kan me alleen heugen dat ik vet chagerijnig was :roflol:

En me keel was zo droog, dat ik niet kon slikken, heb ik ziek hard geprobeerd en toen schoot er iets mis. Nu zieke keelpijn en bij het ademen voel ik iets trillen in me keel, wss een stuk vlees wat ik los heb geslikt. wut

Een stuk vlees wat vast zit in je keel kan toch gevaarlijk zijn, zeker omdat je het tijdens ademen voelt trillen, kan het je luchtpijp belemmeren. Ik heb het ook een keer gehad, ben direct naar de dokters post geweest. Heb je het ook een beetje benauwd en moeite met ademen?

Een stuk vlees wat vast zit in je keel kan toch gevaarlijk zijn, zeker omdat je het tijdens ademen voelt trillen, kan het je luchtpijp belemmeren. Ik heb het ook een keer gehad, ben direct naar de dokters post geweest. Heb je het ook een beetje benauwd en moeite met ademen?

Nee, het is te klein daarvoor denk ik. Ik voel het wel constant, maar kan gewoon prima ademen.

Terug
Naar boven