MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jij zit hier in eerste instantie voor aandacht van buffels, omdat ze jou in het echt geen aandacht geven, zoek je het hier op. Jezelf intelligenter voelen dan anderen is slechtst een secundaire bijwerking van dit forum, wat jou betreft dan.
Oh snap, je hebt me al volledig door :(

Tot het besef gekomen dat het bijna carnaval is, goodbye sweet gains :(

NSFW

[Link niet meer beschikbaar]

lekker niet gaan, doe ik ook.
Scheelt een hoop geld en behoud je je gains!

Tot het besef gekomen dat een komkommer voor 90% uit water bestaat, en een mens voor 80% uit water. dat betekent dat een mens voor 75% uit komkommer bestaat:o

lekker niet gaan, doe ik ook.
Scheelt een hoop geld en behoud je je gains!

Tot het besef gekomen dat een komkommer voor 90% uit water bestaat, en een mens voor 80% uit water. dat betekent dat een mens voor 75% uit komkommer bestaat:o

Mind = blown!

1282786204310.jpg

hoe kan je voor 75% uit komkommer bestaan als een komkommer zelf 90% water is?

en logsich redeneren niet het jouwe trennerd

Ben je nou echt zo achterlijk dat je het niet snapt? Mijn raad aan jou is om het nog even goed door te lezen, voordat jij jezelf nog meer belachelijk maakt;)

EDIT: Klopt, enige vorm van logisch redenatie heb je hier ook nodig, blijkbaar heb jij dat ook niet:D

Laatst bewerkt:
Who cares? Whami zit ook 69% van de tijd op mij te zuigen, en nog steeds niet mijn nummer gevraagd:mad:

Ben je nou echt zo achterlijk dat je het niet snapt? Mijn raad aan jou is om het nog even goed door te lezen, voordat jij jezelf nog meer belachelijk maakt;)

EDIT: Klopt, enige vorm van logisch redenatie heb je hier ook nodig, blijkbaar heb jij dat ook niet:D

:roflol: wat ben je toch een knuppeltje he

Zou eerst naar Italië gaan met iemand die nu mogelijk niet mee kan....

Overweeg serieus om dan gewoon alleen te gaan..

Terug
Naar boven