AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Facebook staat er vol mee inderdaad.. Hier is hooguit 2mm gevallen, en mensen rijden nu al alsof er cm's liggen :roflol:

Facebook staat er vol mee inderdaad.. Hier is hooguit 2mm gevallen, en mensen rijden nu al alsof er cm's liggen :roflol:

Dat vind ik zo leuk aan facebook, voorspellen ze sneeuw en valt er niets, lopen ze te zeiken dat er niets gevallen is.
Valt er vervolgens sneeuw lopen ze te zeiken over vertragingen en files.

geef niet zo veel om sneeuw, maar in belgie is het zowiezo al gevaarlijk met die maloten op de weg nu nog is sneeuw dr bij..

:trollfacex: belgians .

Sneeuw

fakking 10cm sneeuw hierzo en t sneeuwt nog steeds

Straks begint dat gelul weer over een mogelijke Elfstedentocht :roflol:

Die drek (zwarte half gesmolten sneeuw) die op de baan ligt :/

Ben ik de enige die die sneeuw kei gezellig vind?

geef niet zo veel om sneeuw, maar in belgie is het zowiezo al gevaarlijk met die maloten op de weg nu nog is sneeuw dr bij..

:trollfacex: belgians .
Als het hier zo slecht is, ga dan terug naar jullie apenland!! :mad:
Hier wat komen profiteren! Profiteur!!! :mad:

:trollfacex:

Gister avond benen getraind, lekkeerrrrrr..

Dacht, het heeft gesneeuwt dus ik ga extra vroeg van huis, loop naar een bushalte eerder zodat die k*tbussen niet gewoon doorrijden omdat ze al volzitten.
5 bussen zijn doorgereden omdat ze volzaten vanmorgen, 5 bussen! En er is maar 1 buslijn die die kant opgaat. Uit eindelijk naar mijn werk gelopen, 45 min door de sneeuw banjeren terwijl mijn benen fokt op voelen van gisteravond.

Zal je zien dat ik straks weer naar huis moet lopen omdat ze geen extra bussen inzetten en al die bussen dus weer bomvol zitten en niet stoppen :mad:

dat ik waarschijnlijk een jongen van 15 in elkaar moet meppen, blijkt men zusje al weken te pesten de gehele dag. Dus morgen als ie vrij is maar is met hem praten/dreigen en als ie dan nog door blijft gaan vraagt ie erom.
hij's wel even groot gelukkig haha

dat ik waarschijnlijk een jongen van 15 in elkaar moet meppen, blijkt men zusje al weken te pesten de gehele dag. Dus morgen als ie vrij is maar is met hem praten/dreigen en als ie dan nog door blijft gaan vraagt ie erom.

Kan ze niet voor zichzelf opkomen. Zo leert ze het nooit

Niet inhouden + pics van hem hier posten
en van zus

geef anders ze naam even?

Kan ze niet voor zichzelf opkomen. Zo leert ze het nooit

ze is een slank meisje van 14.. die is even groot als mij, en ze bijt wel van zich af maar van binnen word ze onzeker.

Ook is het sinds dat hij haar pest dat ze steeds hyperventilatie heeft omdat ze zich overal te druk over maakt. ga ook niet direkt slaan ga eerst even duidelijk maken dat als hij doorzet hij een ram krijgt.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=479667315412071&set=t.100002299035017&type=3&theater

wel een kop om op te rammen trouwens. middelste

Terug
Naar boven