- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%

Hier is srs 0,0 sneeuw gevallen
Lijkt weer op vorige jaar, iedereen klaagt over sneeuw en vertragingen maar in Friesland valt weer niks ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Facebook staat er vol mee inderdaad.. Hier is hooguit 2mm gevallen, en mensen rijden nu al alsof er cm's liggen![]()
En dan is er altijd wel eens een moment waarop je erdoor moet lopenDie drek (zwarte half gesmolten sneeuw) die op de baan ligt :/

Nope, zolang er maar niet door gestapt of gereden moet worden

Als het hier zo slecht is, ga dan terug naar jullie apenland!!geef niet zo veel om sneeuw, maar in belgie is het zowiezo al gevaarlijk met die maloten op de weg nu nog is sneeuw dr bij..
belgians .

dat ik waarschijnlijk een jongen van 15 in elkaar moet meppen, blijkt men zusje al weken te pesten de gehele dag. Dus morgen als ie vrij is maar is met hem praten/dreigen en als ie dan nog door blijft gaan vraagt ie erom.
hij's wel even groot gelukkig haha
Niet inhouden + pics van hem hier postendat ik waarschijnlijk een jongen van 15 in elkaar moet meppen, blijkt men zusje al weken te pesten de gehele dag. Dus morgen als ie vrij is maar is met hem praten/dreigen en als ie dan nog door blijft gaan vraagt ie erom.
dat ik waarschijnlijk een jongen van 15 in elkaar moet meppen, blijkt men zusje al weken te pesten de gehele dag. Dus morgen als ie vrij is maar is met hem praten/dreigen en als ie dan nog door blijft gaan vraagt ie erom.
Dan spammen we zn facebook
Kan ze niet voor zichzelf opkomen. Zo leert ze het nooit