XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Florian Spijkers, you are in for a newinthegame threat!

niet gaan spammen daarop joh:p dan lijk ik helemaal niet serieus meer:p

ze is een slank meisje van 14.. die is even groot als mij, en ze bijt wel van zich af maar van binnen word ze onzeker.

Ook is het sinds dat hij haar pest dat ze steeds hyperventilatie heeft omdat ze zich overal te druk over maakt. ga ook niet direkt slaan ga eerst even duidelijk maken dat als hij doorzet hij een ram krijgt.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=479667315412071&set=t.100002299035017&type=3&theater

wel een kop om op te rammen trouwens. middelste

we kunnen hem niet eens een privébericht sturen :(

ze is een slank meisje van 14.. die is even groot als mij, en ze bijt wel van zich af maar van binnen word ze onzeker.

Ook is het sinds dat hij haar pest dat ze steeds hyperventilatie heeft omdat ze zich overal te druk over maakt. ga ook niet direkt slaan ga eerst even duidelijk maken dat als hij doorzet hij een ram krijgt.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=479667315412071&set=t.100002299035017&type=3&theater

wel een kop om op te rammen trouwens. middelste

persoon in kwestie gestuurd in pm met verwijzing naar dit topic en raad dat hij naar de politie moet gaan hiermee ivm agressie vs minderjarigen.

volgends mij zit hij bij een jongere groep hier uit dezelfde plaats, en die kennen ons wel dus denk dat praten genoeg is maar we gaan het zien, half 2 was ie vrij donderdag

Floran Spijkers, pepper your angus.

persoon in kwestie gestuurd in pm met verwijzing naar dit topic en raad dat hij naar de politie moet gaan hiermee ivm agressie vs minderjarigen.

ook al zou ie naar de politie gaan dan krijg ik hooguit een waarschuwing en hij meer problemen als mij, volgends mij word pesten wat harder gestraft.

ook al zou ie naar de politie gaan dan krijg ik hooguit een waarschuwing en hij meer problemen als mij, volgends mij word pesten wat harder gestraft.

jij hebt geen bewijs, hij nu wel. Het enige dat je hebt is het woord van je puberaal labiel zusje.

have fun with that.

Jij hebt toch niets gedaan? Je wilt hem gewoon gaan zeggen dat ie je zus met rust moet laten. En voor zover de rest weet was dit wat e-hero praat hierboven over die klappen geven.

jij hebt geen bewijs, hij nu wel. Het enige dat je hebt is het woord van je puberaal labiel zusje.

have fun with that.

/facepalm.

hoeveel personen zitten in een klas tegenwoordig? 2 ?

r*tard

en dan nog zie je me nergens zeggen dat ik hem echt ga slaan? :P dus ja..

Laatst bewerkt:
dat ik waarschijnlijk een jongen van 15 in elkaar moet meppen, blijkt men zusje al weken te pesten de gehele dag. Dus morgen als ie vrij is maar is met hem praten/dreigen en als ie dan nog door blijft gaan vraagt ie erom.
hij's wel even groot gelukkig haha

wat een heerlijk lekker volwassen gedrag weer...

ot: he gadsie traphekje gesloopt..

vertel me maar hoe ik het anders kan oplossen? als ie af en toe wat zei dan bemoeide ik me er niet mee maar als hij dag in dag uit der leven eigenlijk kapot aan het maken is ?

vertel me maar hoe ik het anders kan oplossen? als ie af en toe wat zei dan bemoeide ik me er niet mee maar als hij dag in dag uit der leven eigenlijk kapot aan het maken is ?

Geef je groot gelijk, straks springt je zusje nog voor de trein door hem

Nah hij heeft gelijk, niemand doet er wat aan dus moet je heft in eigen handen nemen. Moest ik een zus hebben zou ik die ook verdedigen, alsook goede maten.

Moest iemand je zoontje later ambeteren, dan zul je snel genoeg leren dat je machteloos staat. Het er in slaan is helaas vaak de enige remedie tegen dat type jongeren. Zijn vaak gastjes met dikke nekken die zichzelf god vinden. Kan je alleen op doordringen door ze te laten zien dat ze niet god zijn en evenmin kwetsbaar zijn. Zodra ze zich kwetsbaar voelen stoppen ze. Daarom dat ze ook vaak enkel stoer durven doen als hen maten erbij zijn.

Geef je groot gelijk, straks springt je zusje nog voor de trein door hem
+1 je hoort genoeg van mensen die dat doen door pesters.

Al moet je opletten met sommigen op het forum hier, ik weet dat er zijn die zelfmoord grappig vinden, aanmoedigen en zeggen dat het enkel ligt aan degene die het doet... (ookal werd die persoon gepest etc...)
Zo ver is het gelukkig nog niet gekomen, en doe je best wat aan eer het zo erg wordt dat het bovenstaande mogelijk wordt.

Terug
Naar boven