- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze is een slank meisje van 14.. die is even groot als mij, en ze bijt wel van zich af maar van binnen word ze onzeker.
Ook is het sinds dat hij haar pest dat ze steeds hyperventilatie heeft omdat ze zich overal te druk over maakt. ga ook niet direkt slaan ga eerst even duidelijk maken dat als hij doorzet hij een ram krijgt.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=479667315412071&set=t.100002299035017&type=3&theater
wel een kop om op te rammen trouwens. middelste

ze is een slank meisje van 14.. die is even groot als mij, en ze bijt wel van zich af maar van binnen word ze onzeker.
Ook is het sinds dat hij haar pest dat ze steeds hyperventilatie heeft omdat ze zich overal te druk over maakt. ga ook niet direkt slaan ga eerst even duidelijk maken dat als hij doorzet hij een ram krijgt.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=479667315412071&set=t.100002299035017&type=3&theater
wel een kop om op te rammen trouwens. middelste
niet gaan spammen daarop johdan lijk ik helemaal niet serieus meer
![]()

persoon in kwestie gestuurd in pm met verwijzing naar dit topic en raad dat hij naar de politie moet gaan hiermee ivm agressie vs minderjarigen.
persoon in kwestie gestuurd in pm met verwijzing naar dit topic en raad dat hij naar de politie moet gaan hiermee ivm agressie vs minderjarigen.
ook al zou ie naar de politie gaan dan krijg ik hooguit een waarschuwing en hij meer problemen als mij, volgends mij word pesten wat harder gestraft.
ook al zou ie naar de politie gaan dan krijg ik hooguit een waarschuwing en hij meer problemen als mij, volgends mij word pesten wat harder gestraft.
jij hebt geen bewijs, hij nu wel. Het enige dat je hebt is het woord van je puberaal labiel zusje.
have fun with that.
dus ja..dat ik waarschijnlijk een jongen van 15 in elkaar moet meppen, blijkt men zusje al weken te pesten de gehele dag. Dus morgen als ie vrij is maar is met hem praten/dreigen en als ie dan nog door blijft gaan vraagt ie erom.
hij's wel even groot gelukkig haha
wat een heerlijk lekker volwassen gedrag weer...
ot: he gadsie traphekje gesloopt..
vertel me maar hoe ik het anders kan oplossen? als ie af en toe wat zei dan bemoeide ik me er niet mee maar als hij dag in dag uit der leven eigenlijk kapot aan het maken is ?
Nah hij heeft gelijk, niemand doet er wat aan dus moet je heft in eigen handen nemen. Moest ik een zus hebben zou ik die ook verdedigen, alsook goede maten.wat een heerlijk lekker volwassen gedrag weer...
ot: he gadsie traphekje gesloopt..
+1 je hoort genoeg van mensen die dat doen door pesters.Geef je groot gelijk, straks springt je zusje nog voor de trein door hem