MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vertel me maar hoe ik het anders kan oplossen? als ie af en toe wat zei dan bemoeide ik me er niet mee maar als hij dag in dag uit der leven eigenlijk kapot aan het maken is ?

mag toch hopen dat je het met woorden af kan... iemand in elkaar meppen is verlagen tot hetzelfde.. en heel waarschijnlijk word ze daarna nog meer gepest want haar grote broer moest haar komen helpen..

nou dat zie ik haar zo 1/2/3 niet echt doen maar die hyperventilaties maak ik me zo druk om, ze valt weg komt 5minuten niet meer bij, word 'wakker' en dan valt ze weer weg.

En dat komt door stress of angst. en hebben alle opties nu gehad die het kunnen zijn behalve dit en dit heeft ze me net verteld. Dus daarom zorg ik er ook voor dat het stopt. oja en ze heeft het alleen op school... thuis niet

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 17:19 ----------

mag toch hopen dat je het met woorden af kan... iemand in elkaar meppen is verlagen tot hetzelfde.. en heel waarschijnlijk word ze daarna nog meer gepest want haar grote broer moest haar komen helpen..

ik ga eerst ook praten, en nee zo werkt dat niet..
want haar grote broer komt dan nog 5x als ze doorgaan desnoods moet ik alle jongens uit die school dat even duidelijk maken.

bang maken is vaak genoeg. Ga er morgen even heen als ie vrij is en dan krijgt ie de keuze of stoppen met pesten of ik zorg dat het stopt.

Ben gelukkig geen manlet ofzo dus denk dat die keuze niet heel moeilijk gaat zijn. Toen ik 14 was en iemand's grote broer kwam dan maakte je nog wel is een grapje maar dat dag in dag uit pesten was dan wel klaar hoor.

Laatst bewerkt:
Naief om te denken dat praten gaat helpen

Als je genoeg indruk maakt doen ze het niet meer, wees gerust.
Natuurlijk als ecto ventje ze komt bedreigen dan gaan ze zich nog stoerder voelen en gaat het idd erger worden. Das 1 van de redenen waarom ik zeg dat in elkaar slaan de oplossing is.
Nochtans ben ik heel vredelievend (ya really) en hou niet van geweld en doe er ook niet aan. Maar in sommige gevallen is het helaas nodig.

Miss, jij hebt toch kleintjes rondlopen meen ik? Als die gepest worden dan ga je echt wel alles doen om dit te stoppen, enkel met woorden gooien helpt vaak niet en het word dr zelfs erger door, ben het er wel mee eens dat je dit best eerst probeert voordat je die kerel een ram voor zn k*nus heeft..

nou dat zie ik haar zo 1/2/3 niet echt doen maar die hyperventilaties maak ik me zo druk om, ze valt weg komt 5minuten niet meer bij, word 'wakker' en dan valt ze weer weg.

En dat komt door stress of angst. en hebben alle opties nu gehad die het kunnen zijn behalve dit en dit heeft ze me net verteld. Dus daarom zorg ik er ook voor dat het stopt.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 17:19 ----------

ik ga eerst ook praten, en nee zo werkt dat niet..
want haar grote broer komt dan nog 5x als ze doorgaan desnoods moet ik alle jongens uit die school dat even duidelijk maken.

bang maken is vaak genoeg. Ga er morgen even heen als ie vrij is en dan krijgt ie de keuze of stoppen met pesten of ik zorg dat het stopt.

Je zal meer indruk op die jongen maken, als je met beide voeten op de grond je verhaal aan hem verteld. Dan gelijk met slaan te dreigen, just my 50 cents.

Ik vrees dat dit een utopie is Missnuke :(

Iemand in elkaar meppen is niet de oplossing, maar pesten is zoiets k*t om iets aan te doen. Zeker nu met facebook, whatsapp en wat nog allemaal.

Ik sta er niet achter, maar ik bewonder wel dat hij wilt gaan praten. Voor hetzelfde geld ging hij niets eens praten (er zijn genoeg groeperingen die niet praten maar direct doen spijtig genoeg).

Ik denk ook dat het schrikeffect voldoende zal zijn, maar pesten...wat doe je er idealiter aan dan? Het slachtoffer en de pester samenzetten om te praten?

In mijn mening en ervaring:
nice guys always finish last.

Je zal meer indruk op die jongen maken, als je met beide voeten op de grond je verhaal aan hem verteld. Dan gelijk met slaan te dreigen, just my 50 cents.

oh ik zeg ook niet stop of je krijgt klappen.

Meer zoiets van hoor dat jij me zusje steeds pest. Wat gaan we daar aan doen?

Het slachtoffer en de pester samenzetten om te praten?
Dan krijg je vaak schone schijn. De pester die even vriendelijk doet. En het slachtoffer dat niets anders durft dan akkoord te gaan.

Daarna heeft iedereen positief gevoel. Maar al snel gaat het dan gewoon verder en het slachtoffer durft aan niemand meer iets te zeggen en ondergaat alles gewoon. En de omgeving merkt er minder van dan voordien, en denkt soms zelf dat alles in orde is.

Vanaf dat het slachtoffers niet meer verteld maar je merkt wel aan het gedrag dat er iets mis is, dan wordt het gevaarlijk. Dan kan zelfmoord soms niet ver meer af zijn.

ook als het over mijn eigen kids gaat ga ik niet slaan. wil graag een goed voorbeeld zijn voor mijn smurf... en daarbij hoort slaan niet.

ook als het over mijn eigen kids gaat ga ik niet slaan. wil graag een goed voorbeeld zijn voor mijn smurf... en daarbij hoort slaan niet.

nee maar wat wil je der dan aan doen? als dit al 3/4 weken aan gaat dan stopt dit niet uit zichzelf, nee dit gaat dan nog 1.5 jaar zo door. Dacht ik niet

1.5km op krukken, door deze sneeuw. Potverdomme.

nee maar wat wil je der dan aan doen? als dit al 3/4 weken aan gaat dan stopt dit niet uit zichzelf, nee dit gaat dan nog 1.5 jaar zo door. Dacht ik niet

ik denk sowieso dat het niet jou taak is dat op te lossen. maar eerder die van je ouders.
een gesprekje aanknopen met school?

geen idee wat ik zou doen ik zit er niet in. maar slaan is een dikke no go.. en zeker als ''volwassen zijnde'' ik zie mezelf al gaan naar school:o

ook als het over mijn eigen kids gaat ga ik niet slaan
Had ik ook niet verwacht van jou :D

Op gelijk welke manier zal dat pesten dan een negatief effect op je kind hebben. De vraag is hoe ver je het wilt laten komen eer je er iets aan doet. Als je kind jarenlang gepest wordt sjah, dan was het mss beter dat je in het begin eens iets onethisch er tegen deed.

Zolang je kind niet gepest wordt, alles goed, maar als het wel gebeurd zal je je heel machteloos voelen en er mogelijk zelf ook onder kapot gaan.

ik denk sowieso dat het niet jou taak is dat op te lossen. maar eerder die van je ouders.
een gesprekje aanknopen met school?

geen idee wat ik zou doen ik zit er niet in. maar slaan is een dikke no go.. en zeker als ''volwassen zijnde'' ik zie mezelf al gaan naar school:o

ja dan zegt de directeur blabla word niet gepest hier blabla, en dan zegt diegene die pest van ja is goed.

en zodra ze alleen is gaat dat gepest gewoon door buiten school, na school etc.

Heb het zelf toch gezien toen ik jonger was, was er ook altijd 1 meisje dat gepest werd en dat ging van de 1e klas tot de 4e klas. Helaas had ik toen niet het lef om er iets van te zeggen.

Had ik ook niet verwacht van jou :D

Op gelijk welke manier zal dat pesten dan een negatief effect op je kind hebben. De vraag is hoe ver je het wilt laten komen eer je er iets aan doet. Als je kind jarenlang gepest wordt sjah, dan was het mss beter dat je in het begin eens iets onethisch er tegen deed.

Zolang je kind niet gepest wordt, alles goed, maar als het wel gebeurd zal je je heel machteloos voelen en er mogelijk zelf ook onder kapot gaan.

ben vroeger altijd zelf gepest ;) maar heb mijn ouders altijd gesmeekt niets te doen omdat het dan alleen maar erger werd..
uiteindelijk ben ik van mezelf af gaan bijten is het pesten gestopt..

maar vind het goed zo.. prima dat jullie het zouden oplossen met slaan.. vind het nogal slap maar dat is MIJN mening ;)

Terug
Naar boven