MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dit...
[afbeelding niet meer beschikbaar]

:fa:

Wat maakt het in godsnaam uit, laat ze lekker. Wordt iemand er hier anders van als Bobbin bij Paris is tijdens het weekend?

Telkens weer die discussie... :rolleyes:. Negeer Bobbin desnoods als je ziet dat hij weer iets over Paris typt want deze discussies zijn ook zwaar triest telkens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.388
Ik begrijp je! <3

BTW: leer even engels..

aN art :)

:trollface:

tumblr_lb7mugkajM1qapa4po1_500.png

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Dit...
[afbeelding niet meer beschikbaar]

:fa:
je hebt meer vrouwen dan de gemiddelde :thumbup:

Wat maakt het in godsnaam uit, laat ze lekker. Wordt iemand er hier anders van als Bobbin bij Paris is tijdens het weekend?

Telkens weer die discussie... :rolleyes:. Negeer Bobbin desnoods als je ziet dat hij weer iets over Paris typt want deze discussies zijn ook zwaar triest telkens.
Deze bullshit gaat ook nergens over. Slokt half Dbb op.

Het ging niet over krachtstats? maar soit... :')

Nee het ging erom dat paris buffer zou zijn dan mij?

Mijn krachtstats zijn in verhouding met mijn bb stats. Ik weeg dan wel maar 74kg maar ik sta wel zo droog als een kurk.

Aangezien jij strongman/gewichtheffer beweerd te zijn zouden jou krachtstats minimaal zo goed moeten zijn als je bbing stats(je buffheid ofzo) Anders belazer je jezelf gewoon door je zo te noemen.

Wat weer zou betekenen dat ook jij minder buff zou zijn dan paris?

blakckid.gif

:roflol:

Losah :D

Ik postte dat (lees: dat je engels moet leren) ook in ander topic, maar dat moest eerst goedgekeurd worden door een mod ??? :D

-> @ russian

Nee het ging erom dat paris buffer zou zijn dan mij?

Mijn krachtstats zijn in verhouding met mijn bb stats. Ik weeg dan wel maar 74kg maar ik sta wel zo droog als een kurk.

Aangezien jij strongman/gewichtheffer beweerd te zijn zouden jou krachtstats minimaal zo goed moeten zijn als je bbing stats(je buffheid ofzo) Anders belazer je jezelf gewoon door je zo te noemen.

Wat weer zou betekenen dat ook jij minder buff zou zijn dan paris?

blakckid.gif

En waar beweer ik dat ik strongman/gewichtheffer ben of wil zijn of whatsoever?

Maar ik ben minder buff dan paris ja :( En jij, jij bent de buffste van heel DBB :)

epic leeftijd 15 :roflol:

En waar beweer ik dat ik strongman/gewichtheffer ben of wil zijn of whatsoever?

Maar ik ben minder buff dan paris ja :( En jij, jij bent de buffste van heel DBB :)

Staat onder je naam, dat je bij die groepen zit:D

Ik ben absoluut niet de buffste, verweg van. Maar ik vind het niet nice als mensen mij proberen te bashen;)

Terug
Naar boven