- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
leuk, eens een keertje meelezen in andermans fail ipv er deel van te zijn![]()
Al zouden we failen, het zou nooit zo hard als jou zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuk, eens een keertje meelezen in andermans fail ipv er deel van te zijn![]()

Al zouden we failen, het zou nooit zo hard als jou zijn![]()

lees de edit, en het gaat me meer over bob
edit: gelieve niet op deze post ingaan

je hebt meer vrouwen dan de gemiddelde
Deze bullshit gaat ook nergens over. Slokt half Dbb op.Wat maakt het in godsnaam uit, laat ze lekker. Wordt iemand er hier anders van als Bobbin bij Paris is tijdens het weekend?
Telkens weer die discussie.... Negeer Bobbin desnoods als je ziet dat hij weer iets over Paris typt want deze discussies zijn ook zwaar triest telkens.

Epic.
What you see here is the ecto species. They thrive under competitive situations like comparing power stats.
Nee het ging erom dat paris buffer zou zijn dan mij?
Mijn krachtstats zijn in verhouding met mijn bb stats. Ik weeg dan wel maar 74kg maar ik sta wel zo droog als een kurk.
Aangezien jij strongman/gewichtheffer beweerd te zijn zouden jou krachtstats minimaal zo goed moeten zijn als je bbing stats(je buffheid ofzo) Anders belazer je jezelf gewoon door je zo te noemen.
Wat weer zou betekenen dat ook jij minder buff zou zijn dan paris?
![]()
En jij, jij bent de buffste van heel DBB 
Epic.
What you see here is the ecto species. They thrive under competitive situations like comparing power stats.

Zeg dat je vader ook buff en sexy is.Ja damn, een zo'n tjikkie is nog echt lekker ook, stuurde ze me een pb'tje of ik nog meer foto's had.Zag ik later pas dat ze 15 is.![]()
En waar beweer ik dat ik strongman/gewichtheffer ben of wil zijn of whatsoever?
Maar ik ben minder buff dan paris jaEn jij, jij bent de buffste van heel DBB
![]()