XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waar sta je ergens?

t*fus sfeer in mijn sportschool sinds de jaarwisseling, 2x zo druk en vandaag alleen al 2 ruzies gezien. Irriteer me er mateloos aan, 1 jonge al aangesproken en mijn volgende training de andere apart nemen.

t*fus sfeer in mijn sportschool sinds de jaarwisseling, 2x zo druk en vandaag alleen al 2 ruzies gezien. Irriteer me er mateloos aan, 1 jonge al aangesproken en mijn volgende training de andere apart nemen.
Werk je daar?

Die drukte neemt altijd weer traagjes af

Die is ook onderweg na huis. Zo snel eten voor m maken :D. Lief he.

Collega van me moest juist met de trein naar arnhem komen en van daar ook nog met de bus een stuk. Heeft over de rit ipv 2 uur bijna 4 uur gedaan... Thank god for the NS....

Doe Marcel de groeten ;)

Ja een andere gozer dan, die duidelijk geen respect heeft voor anderen. Ik werk er niet trouwens, ik irriteer me aan mensen die de sfeer verpesten.

Ok, dus als je hem weer ziet bij je volgende training ga je hem anaal vernederen in de douches net zoals je met Obee doet? of is het dan andersom

Collega van me moest juist met de trein naar arnhem komen en van daar ook nog met de bus een stuk. Heeft over de rit ipv 2 uur bijna 4 uur gedaan... Thank god for the NS....

Doe Marcel de groeten ;)

Ja moest ook naar arnhem komen. Normaal 25 minuten met de trein nu 2 en half uur overgedaan.
Doe ik!

Ok, dus als je hem weer ziet bij je volgende training ga je hem anaal vernederen in de douches net zoals je met Obee doet? of is het dan andersom

Snap nog steeds niet wat er gay is aan samen douchen, tijd op voetbal gezeten en daar was het ook normaal. Heb er niks op tegen als mensen na de training samen willen douchen iig, zolang de handjes maar thuisblijven:o

Ik denk doordat ik zelf heb meegemaakt het er alleen maar erger van word..
Maar nogmaals dat is mijn mening erover,,

nou ik denk juist dat ik de enige ben die er wat aan kan doen, als het nou me moeder zou zijn.. als ik hem was zou ik denken van die doet toch niets.

maar als ik bijna 7 jaar jonger zou zijn en iemand van bijna 21 komt naar me toe, zo gaan we het doen en niet anders. Denk je toch dat je door moet gaan met pesten zijn de gevolgen voor jezelf. Dan zou ik me wel 2x achter me oren krabben of ik die niet met rust zou laten.

Snap nog steeds niet wat er gay is aan samen douchen, tijd op voetbal gezeten en daar was het ook normaal. Heb er niks op tegen als mensen na de training samen willen douchen iig, zolang de handjes maar thuisblijven:o

Het gaat erom wat je doet tijdens het samen douchen en ik vertrouw jou niet als ik me zeepje laat vallen :angstig:

Mindere examen :(

Terug
Naar boven