AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:orly:
:nowai:
:heart: Hoody

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 23:56 ----------

Je beste, meest sexy kleren dragen, kan je aan je (vroegere) pesters tonen dat je sterk staat. Kunnen ze nog eens jelly zijn :D.

Borst vooruit kin omhoog :p

De grootste pester kom ik nog wel eens tegen... Nog steeds een gespierde spijker met veels te grote ego...

Ik heb vroeger ook gepest, en waarom? Geen idee, misschien uit eigen onzekerheid ofzo. Als je een klein k*t kind bent denk je daar toch niet over na...

point is ?

Stelen en mensen vermoorden is ook al zo oud als de mensheid,... daarom maar voor lief nemen ???

Dat het iets van de natuur uit is gekomen. Actie ondernemen is natuurlijk altijd goed maar het zit toch in de aard van mensen.

Ik heb vroeger ook gepest, en waarom? Geen idee, misschien uit eigen onzekerheid ofzo. Als je een klein k*t kind bent denk je daar toch niet over na...

Denk bijna ieder kind wel,... op de gepeste wellicht na.
Alleen zijn in niet alle gevallen de ouders volwassen genoeg om het kind terecht te wijzen als ze er lucht van krijgen. Sterker nog, sommige sporen het zelfs aan,.....

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 00:10 ----------

Dat het iets van de natuur uit is gekomen. Actie ondernemen is natuurlijk altijd goed maar het zit toch in de aard van mensen.

Zondermeer! taak vd ouders,... liefst op voorhand en anders zodra ze 't te horen krijgen ;)

Die lelijke bijdehante stronthoer elke dag in DWDD, wat een walgelijk wijf bah.

:barf:

Denk bijna ieder kind wel,... op de gepeste wellicht na.
Alleen zijn in niet alle gevallen de ouders volwassen genoeg om het kind terecht te wijzen als ze er lucht van krijgen. Sterker nog, sommige sporen het zelfs aan,.....

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 00:10 ----------

Zondermeer! taak vd ouders,... liefst op voorhand en anders zodra ze 't te horen krijgen ;)

Onder volwassenen gebeurt het ook

Dat mens van DWDD is echt verschrikkelijk.. en nog comedienne ook nog...

Pfffff die wekker die net afging :(

Die lelijke bijdehante stronthoer elke dag in DWDD, wat een walgelijk wijf bah.

:barf:
Vroeger was het toch altijd zo'n irritante nicht? Normale hosts kunnen ze daar blijkbaar niet vinden. Jammer want er komen soms wel grappige stukjes in die show.

Terug
Naar boven