ik trek me geen reet aan als ik buis voor een examen 
Succes met je 2de zit dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik trek me geen reet aan als ik buis voor een examen 
---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 23:06 ----------
Boobs are fake
Joking, zou natuurlijk wel kunnen
Het gaat erom wat je doet tijdens het samen douchen en ik vertrouw jou niet als ik me zeepje laat vallen![]()
En nee, ik val gewoon op vrouwen.Ik snap nog steeds niet dat jij ooit gepest bent geweest
Of is/was er iets dat wij niet weten?
Man, kan ook omhoog gepusht zijn. Als ze wat meer saggy zijn en zijn gepush dan congratz, dan donderwolkt ze volgende keer eens op jou ipv mijVind ze er wel vors en stevig uitzien voor zo'n strak lichaam en ze heeft al een kind gehad dus had ze meer saggy verwacht. Ookal zeggen die foto's in haar gallerij niet alles.
.
Wie zegt dat wij ooit samen gaan douchenEn nee, ik val gewoon op vrouwen.
Man, kan ook omhoog gepusht zijn. Als ze wat meer saggy zijn en zijn gepush dan congratz, dan donderwolkt ze volgende keer eens op jou ipv mij.

Mooi maar je hebt toch klein beetje iets seutigs (bedoel het niet slecht), niet uitgesproken, mogelijk omdat je daarom mooi en 'onschuldig' bent en ze wat jelly waren dat ze zelf meer 'probleempjes' hadden.geen idee.. was altijd redelijk op mezelf... en deed goed mijn best.. 3 en 4de klas meer van me afgebeten toen was het klaar..
Nah ze zal niet donderwolken, ik word compleet genegeerd altijd![]()
als je over dingen als saggy tits begint kan ik dat wel begrijpen xD3 en 4de klas, is dat in de lagere school (8-9j) of in het middelbaar (15-16)?geen idee.. was altijd redelijk op mezelf... en deed goed mijn best.. 3 en 4de klas meer van me afgebeten toen was het klaar..
3 en 4de klas, is dat in de lagere school (8-9j) of in het middelbaar (15-16)?
Bedoel je dan al vanaf kleins af tot 3-4de middelbaar gepest?

daar ben jij (nog niet) bij.
of toch een beetje.Bedoel je dan al vanaf kleins af tot 3-4de middelbaar gepest?
Verklaard waarom je zo snel mad was vorige keer.
Anyway je vergeeft me
Zijn enkel de irritante mensen die ik mad wil makendaar ben jij (nog niet) bij.
Zal in de toekomst (proberen) wat liever zijnof toch een beetje.
Anyway, witte ridder moet gaan slapen, slaapwel en droom goed.
Ah, dat gaat nog, dan kan ik je toch nog wat pesten hier

Ah, dat gaat nog, dan kan ik je toch nog wat pesten hier
Je moet mijn uitspraken af en toe met een korreltje zout nemen sky![]()

HoodyJe beste, meest sexy kleren dragen, kan je aan je (vroegere) pesters tonen dat je sterk staat. Kunnen ze nog eens jelly zijnElke dag dat iemand gepest word is te veel![]()
Over 2 maanden reünie... Gezelligheid..
.Je moet mijn uitspraken af en toe met een korreltje zout nemen sky![]()

Hoody is van mijOk goed om te weten brah, binnenkort maar keer trainen dan?
durf nu wel denk ik [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Elke dag dat iemand gepest word is te veel![]()
Over 2 maanden reünie... Gezelligheid..