Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 23:06 ----------

Boobs are fake :(
Joking, zou natuurlijk wel kunnen :p

Vind ze er wel vors en stevig uitzien voor zo'n strak lichaam en ze heeft al een kind gehad dus had ze meer saggy verwacht. Ookal zeggen die foto's in haar gallerij niet alles.

Dat de stoep overal half gestrooid is waardoor het ****ing glad is. Strooi het óf goed zodat er geen sneeuw meer op ligt, óf helemaal niet zodat je op vrij stroeve sneeuw loopt.. maar niet zo half strooien waardoor alleen de bovenlaag dooit en vervolgens weer opvriest en dus in een ****ing ijsbaan verandert.

Vind ze er wel vors en stevig uitzien voor zo'n strak lichaam en ze heeft al een kind gehad dus had ze meer saggy verwacht. Ookal zeggen die foto's in haar gallerij niet alles.
Man, kan ook omhoog gepusht zijn. Als ze wat meer saggy zijn en zijn gepush dan congratz, dan donderwolkt ze volgende keer eens op jou ipv mij :p.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 23:24 ----------

En nee, ik val gewoon op vrouwen.
:sad:

Wie zegt dat wij ooit samen gaan douchen:rolleyes: En nee, ik val gewoon op vrouwen.

Was een keer dicht bij, heb je ooit gevraagd of je samen wou trainen, gainz maken enzo je weet toch. Je vond het goed, op 1 voorwaard en dat was samen douchen na afloop. Toen ben ik snel ofline gegaan.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 23:26 ----------

Man, kan ook omhoog gepusht zijn. Als ze wat meer saggy zijn en zijn gepush dan congratz, dan donderwolkt ze volgende keer eens op jou ipv mij :p.

Nah ze zal niet donderwolken, ik word compleet genegeerd altijd :)

geen idee.. was altijd redelijk op mezelf... en deed goed mijn best.. 3 en 4de klas meer van me afgebeten toen was het klaar..
Mooi maar je hebt toch klein beetje iets seutigs (bedoel het niet slecht), niet uitgesproken, mogelijk omdat je daarom mooi en 'onschuldig' bent en ze wat jelly waren dat ze zelf meer 'probleempjes' hadden.
Kan natuurlijk compleet fout zitten...want ken je niet

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 23:27 ----------

Nah ze zal niet donderwolken, ik word compleet genegeerd altijd :)
:roflol: als je over dingen als saggy tits begint kan ik dat wel begrijpen xD

Bedoel je dan al vanaf kleins af tot 3-4de middelbaar gepest? :eek:
Verklaard waarom je zo snel mad was vorige keer.
Anyway je vergeeft me :dunno:
Zijn enkel de irritante mensen die ik mad wil maken :dunno: daar ben jij (nog niet) bij.
Zal in de toekomst (proberen) wat liever zijn :p of toch een beetje.
Anyway, witte ridder moet gaan slapen, slaapwel en droom goed.

Bedoel je dan al vanaf kleins af tot 3-4de middelbaar gepest? :eek:
Verklaard waarom je zo snel mad was vorige keer.
Anyway je vergeeft me :dunno:
Zijn enkel de irritante mensen die ik mad wil maken :dunno: daar ben jij (nog niet) bij.
Zal in de toekomst (proberen) wat liever zijn :p of toch een beetje.
Anyway, witte ridder moet gaan slapen, slaapwel en droom goed.

Neehoor 1ste en 2de klas alleen...

Heb trouwens dat hele pesten ding nooit gesnapt. Iemand plagen is iets anders, dat heb ik vaak ook genoeg gedaan. Maar als je het doe, doe het dan tegen mensen die in staat zijn om iets terug te doen (zowel verbaal als fysiek)

Wel 'grappig', vroeger op de speelplaats werd er vaak een redelijk zwaar autistisch jongetje gepest. (en hij was allergisch aan bepaalde stoffen, dus droeg precies altijd een pyjama). En elke keer als ik en wat vrienden er tussen kwam, gingen die jongetjes lopen ...

Je moet mijn uitspraken af en toe met een korreltje zout nemen sky;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven