Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lampje van olie ging vanochtend aan in dashboard. Maar olie staat gewoon op pijl.
Toen net met terugrijden ging ie niet meer aan.

Zou de sensor kapot zijn (door de vorst)? Of kan het ook een storing van iets zijn. (1.9 tdi blok van vw)

Zuur...staan daar zware straffen op? (verschil eigen gebruik en handelen als ik me niet vergis?)

wacht eens even...ben jij xyzyx z'n pa? Audi+anabolen+vuurwerk...this sounds familiar!

Zware straffen? I xzyyzyzx I is nog steeds niet terrecht :( Beide telefoonnummers worden ook niet beantwoord (gelijk voicemail)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 16:22 ----------

Lampje van olie ging vanochtend aan in dashboard. Maar olie staat gewoon op pijl.

Zou de sensor kapot zijn (door de vorst)? Of kan het ook een storing van iets zijn. (1.9 tdi blok van vw)

Problem solved zichzelf toch?
Geen zorgen verder over maken tenzij het op reguliere basis gebeurd.

heb je niet iemand in de buurt die hem even aan comp kan hangen?

kou kan gekke dingen doen dus zal niet heel gek wezen

Kan hem wel laten uitlezen maar misschien is het maar iets kleins/niks.

Laatst bewerkt:
Zware straffen? I xzyyzyzx I is nog steeds niet terrecht :( Beide telefoonnummers worden ook niet beantwoord (gelijk voicemail)

ik denk nog steeds dat dit één grote uitgebreide troll is

dat ik dan wanneer het er effectief ééntje blijkt te zijn kan zeggen: "ZIE JE WEL!"

jwz

Kan hem wel laten uitlezen maar misschien is het maar iets kleins/niks.

hey mis een stukje ;)

ja hier een vriend die zon comp heeft dus gratis.. had met mijn alfa vaak een storing dan resette hij hem ff en dan ging het weer een tijd goed:o
uiteindelijk snel weg gedaan rot ding

hey mis een stukje ;)

ja hier een vriend die zon comp heeft dus gratis.. had met mijn alfa vaak een storing dan resette hij hem ff en dan ging het weer een tijd goed:o
uiteindelijk snel weg gedaan rot ding
Alfa Romeo :roflol:

Reliability chart
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kwam wat vroeger op kantoor dan normaal. deed de deur open daar zat/lag die op een bureaustoel met redtube op ofzo. Hij sprong op als een debiel en hij moest lachen en zei "ontspanning op de ochtend". beetje r*tard collega

Ik kwam wat vroeger op kantoor dan normaal. deed de deur open daar zat/lag die op een bureaustoel met redtube op ofzo. Hij sprong op als een debiel en hij moest lachen en zei "ontspanning op de ochtend". beetje r*tard collega

Spijtig dat een geen hete chick was :(

dat is waar..

wel zuur zolang heb je hem nog niet toch...

is het gekomen na chip etcetc?

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 16:44 ----------

volgens mij is google jouw beste vriend... jeetje mina zeg...

Hem hem denk 2 maanden nu ongeveer, iets langer misschien.
Ja dat trillen is na het chippen gekomen ja.

Mja VW motors zijn ook niet meer wat het geweest is jammer genoeg.

Wist het al op voorhand, moest gewoon ff 'reliability' in mn geschiedenis typen
Ik ben niet iemand die zomaar wat in het wilde weg koopt, zeker voor dure dingen

het zegt het helemaal niets... ik heb een corrado (Volkswagen) uit 87 nooit problemen mee gehad.. vriend heeft er ook 1 constant problemen.. rij nu een polo 2011 rijd perfect en buurvrouw heeft al 2 keer motor in soep ;)

ieder merk heeft iets.. ik ben ook niet zomaar iemand die in het wilde weg dingen koopt.. maar soms heb je pech... zal jij vast ook wel eens hebben met iets ;)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 16:50 ----------

Hem hem denk 2 maanden nu ongeveer, iets langer misschien.
Ja dat trillen is na het chippen gekomen ja.

Mja VW motors zijn ook niet meer wat het geweest is jammer genoeg.

ja hoor je vaker na chippen opvoeren hoe je het wil noemen... lichtgewicht vliegwiel erin...

het zegt het helemaal niets... ik heb een corrado (Volkswagen) uit 87 nooit problemen mee gehad.. vriend heeft er ook 1 constant problemen.. rij nu een polo 2011 rijd perfect en buurvrouw heeft al 2 keer motor in soep ;)

ieder merk heeft iets.. ik ben ook niet zomaar iemand die in het wilde weg dingen koopt.. maar soms heb je pech... zal jij vast ook wel eens hebben met iets ;)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 16:50 ----------

ja hoor je vaker na chippen opvoeren hoe je het wil noemen... lichtgewicht vliegwiel erin...

Jammer dat het allemaal zo duur is. Kan het gelukkig wel vrij goedkoop laten doen maar denk dat je al zo aan de 1000 euro zit. Beste gelijk ook nieuwe koppeling erin en platen.

En moet ook nog nieuwe velgen hebben na de winter haha

Jammer dat het allemaal zo duur is. Kan het gelukkig wel vrij goedkoop laten doen maar denk dat je al zo aan de 1000 euro zit. Beste gelijk ook nieuwe koppeling erin en platen.

En moet ook nog nieuwe velgen hebben na de winter haha

autorijden is duur hahaha

velgen via forum op marktplaats?

Je kan altijd zo'n bromauto kopen waar geen rijbewijs voor nodig is, kost niet veel :dunno: :D

Die leken mij wel het tofst. Gti velgen heb ik niet zoveel mee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 16:58 ----------

Je kan altijd zo'n bromauto kopen waar geen rijbewijs voor nodig is, kost niet veel :dunno: :D

Die zijn juist erg duur dacht ik

Terug
Naar boven