XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dafuq...een dag te vroeg bij de rechtbank.:o

@ mike ik heb nog een setje 19" R32 liggen, wel slechte banden.

damn... mijn merk staat op 2 na onderaan de lijst, maar de kosten zijn wel hoger dan die 2 eronder.
maar dat heb ik ondertussen zelf ook ervaren :fuu:
:D

Zo'n dingen heb ik zelden voor, voordat ik iets koop altijd eerst eens opzoeken of het wel iets degelijks is en wat andere opties zijn. En als er dan toch ergens eens iets mis gaat dan probeer ik het meestal zelf te repareren, wat me tot nu toe altijd gelukt is zonder er enig verstand (of verstand in het algemeen) van te hebben. Desnoods handleiding online zoeken en reserve onderdelen bestellen. (tenzij het nog in garantie is). Zelf repareren is vaak véél goedkoper.

Ja maar hij vroeg of dat komt vanwege het gesprek waarop jij zegt '' ik claim ook geen causatief verband tussen het gesprek en het hallucineren."

Terwijl het had moeten zijn ''ik leg het gesprek met hoody niet ten gronde aan mijn hallucinaties''. omdat: zie vorige post.

Als ik zeg geen causatief verband, vind jij dat ik een verband suggereer dat niet causatief is?

In principe is het een vertaling van causality.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 19:30 ----------

damn... mijn merk staat op 2 na onderaan de lijst, maar de kosten zijn wel hoger dan die 2 eronder.
maar dat heb ik ondertussen zelf ook ervaren :fuu:

mn broer zijn hele versnellingsbak is na 3 jaar uit zn jeep gemoeten, en daardoor was er al schade aan zn motor.

Gevolg: 8000 euro kosten op een auto die net buiten garantie was.

Als ik zeg geen causatief verband, vind jij dat ik een verband suggereer dat niet causatief is?

In principe is het een vertaling van causality.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 19:30 ----------

mn broer zijn hele versnellingsbak is na 3 jaar uit zn jeep gemoeten, en daardoor was er al schade aan zn motor.

Gevolg: 8000 euro kosten op een auto die net buiten garantie was.

Gaat het al wat beter met je vandaag man?

Honda op 1, your argument is invalid.

Juist ook een Honda gekocht, echt super tevreden van!

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 20:24 ----------

OT: ik zit ziekelijke scheten te laten :mad:

Ik zit nog tot 22.00 op m'n bureau te werken dus ik hang vast in mn eigen stank :/

plaatjes van eten bekijken terwijl je hongerend in de cut zit

:trollface:

juist, had ik gezegd.

Wel ik kan mn woord wel uitstellen, maar niet afzeggen, ga het morgen proberen als ik een gaatje vind.
Is trouwens niet-psychose gerelateerd, is echt zo.
:roflol: maakt niet uit man, je hoeft er echt geen tijd voor vrij te maken!

****timkuik.org al de hele dag niet te bereiken.:(

Deze week heeft mijn dag verpest op voorhand .

Terug
Naar boven