AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wanneer fenomeen X tot het één of ander leidt wordt er gewoon gesproken van een oorzaak. De term causaal verband mag alleen strikt toegepast worden wanneer er tussen twee fenomenen een verband is in de oorzaak, oftewel dat ze dezelfde oorzaak hebben. Omdat er tussen de oorzaak en het gevolg altijd een verband is wordt er niet van een causaal verband gesproken, dan krijg je een pleonasme.

nooit gezegd dat het gesprek de oorzaak is en het hallucineren het gevolg...
Het feit dat je positieve claims moet bewijzen zorgt ervoor dat je moet bewijzen dan X net leidt tot Y

Nou gvd, k mocht niet naar die jonge toe vandaag van men zusje. Heeft ie weer dingen gezegd en kreeg ze een aanval zo erg dat 112 is gebelt( hyperventilatie)

Nu is het ook genoeg, me moeder is bij die jongen zijn huis langs geweest ( dom maarja)

gEen waarschuwingen meer als ie nu nog 1x doet trek k zen kop van zen romp

Ja maar hij vroeg of dat komt vanwege het gesprek waarop jij zegt '' ik claim ook geen causatief verband tussen het gesprek en het hallucineren."

Terwijl het had moeten zijn ''ik leg het gesprek met hoody niet ten gronde aan mijn hallucinaties''. omdat: zie vorige post.

Nou gvd, k mocht niet naar die jonge toe vandaag van men zusje. Heeft ie weer dingen gezegd en kreeg ze een aanval zo erg dat 112 is gebelt( hyperventilatie)

Nu is het ook genoeg, me moeder is bij die jongen zijn huis langs geweest ( dom maarja)

heeft het geen nut gehad dan?

ik zou m echt helemaal trippenn

Doen gast...je ziet waar het naartoe gaat, begint gevaarlijk te worden. Ingrijpen voor het te laat is...

Ja me moeder is langsgeweest wil zo haar verhaal ff horen.. Nog 1 verkeerd woord en het gaat verkeerd desnoods moetk maar paar maand de bak in

Uiteindelijk zou je dat wel kunnen doen 32 dagen jail vs 2000€+ boete.
2000 / 32 = 62,5 €.
Tijdens die periode moet je geen voeding enzo betalen.
Dus in totaal zou het het nog waard kunnen zijn :roflol:

Ja idd dat je ontslagen wordt omdat je een maand niet op het werk verschijnt maakt niet uit :rolleyes:

Ik doe geen drugs, en ik claim ook geen causatief verband tussen het gesprek en het hallucineren.

Anyway, het was bijna direct opgelost door pattern breaking en een extra dosis, wat de dokter me had aangeraden. Beetje suffer dan normaal nu, maar voor de rest terug toppie.

Daarnaast moet ik ook minder suggestief denken op het moment van hallucineren(al hoort dat erbij), want een "mes" was veelgezegd, een dreigende houding eerder.

Daarnaast vind ik mn posts ook overkomen als aandachtshoerig, dus in het vervolg gewoon niks typen en direct het pattern breaken.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 12:38 ----------

hoody heeft gezegd dat hij zijn homocoïtusuele gevoelens voor whami onderdrukt en hij zijn tepels wil aflikken.

??????? Wtf waar heb je last van dan?

Ja. Ik had het al op m'n linker biceps, maar nu ook in de overgang van m'n linker biceps naar m'n oksel. Ik kan het zelfs voelen, wtf. :eek:

Haha wtf, ik heb ook striae op mijn biceps. Zowel links als rechts, maar niet heel erg zichtbaar. Op mijn benen is echt donker paars :p alleen het vervelende, soms jeukt het op mijn armen. ???

grieperig :(

Alleen flinke onder de oksel, goed verzorgen met babyolie doet wonderen.

Laatst bewerkt:
doe dan cliffs geven mother fockerzzz

Collega fappend betrappen op kantoor

Terug
Naar boven