- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Heb gratis ov, sorry ben gierige hollander dus die auto kan nog even wachten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb gratis ov, sorry ben gierige hollander dus die auto kan nog even wachten![]()

Deurwaarder weer met een brief voor mijn deur, ik moe dus op een week 3dagen voorkomen!
Hoe kan je 2x voorkomen voor feiten van 2 jaar geleden waar je al voor hebt betaald (gevagenis/boete) ?
dag 1, Corectionele rechtbank , 2dagen later politie rechtbank ,dag later naar de onderzoeksrechter in 3 verschilende steden hoe kan dit nou ?
makkelijkste tentamen verprutst, proefbalans kwam uit en op saldibalans had ik ineens verschilBedenkt met net dat waarschijnlijk een tikfout op de rekenmachine was xD Ben alle grootboekrekening en journaalposten bij langs gegaan ipv te kijken of in de overgang van proef naar saldi een fout zit
![]()

Als het een tikfout op je rekenmachine is geweest ziet de corrector dat wel dus geen probbleem.
1 fout is toch nog een 9![]()
Doen ze normaalgezien.Ja, nou maar hopen dat hij verder heeft gerekend met de verkeerde cijfers ipv strak aan antwoordformulier houden.
Dat zon vrouw van stage me heletijd zit te irriteren en ik niks terug kan zeggen, ik ben echt een p*ssy f**got.
Moest een pakketje bezorgen om half 6 mag ik naar huis, exact om half 6 moet ik een pakketje bezorgen 30 min extra voor niks, ben vandaag en vorige keer ziek naar huis gegaan en moest vandaag alweer een pakketje bezorgen en ik zei '' ik breng dit wel en dan ga ik gelijk naar huis want ik voel me niet goed'' zegt dat hoerenwijf dat ze anderhalf uur in gaat houden WTF en ze zat dingen te zeggen als ''zielig dit'' ''absurd'' etc Als dit door gaat ga ik haar slaan (srs) moet echt wat meer agressie hebben want als je niks doet lopen ze altijd over je heen.
Hij zal wel nog beoordeeld moeten worden door haar over zn stageresultatenserieus man
Je beste optie is om heel vriendelijk tegen die c*nt te beginnen doen, maar terwijl je dat doet ondertussen steken onder water te geven
bvb als ze je dit nog een keer flikt dan doe je gewoon wat ze vraagt en ben je vriendelijk en net voor je vertrekt, zeg je iets in de trant van "we zouden ten slotte niet willen dat je een uurenhalf van mijn uren aftrekt hé" Er is iets aan dergelijke vrouwen waardoor ze helemaal niet omkunnen met dit soort opmerkingen. She will hate you with a passion, while you will be trololololing on your way en over een maand zit ze nog aan een passende return te denken
voorts heb ik de les geleerd om geen energie te investeren in mensen die je shit geven, op stage nogal moeilijk natuurlijk

8. De dictator
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat? Een baas die geen tegenspraak duldt en alle touwtjes stevig in handen houdt.
Sterkte: Hij kan zelfstandig beslissingen nemen.
Zwakte: Hij is ervan overtuigd dat hij altijd gelijk heeft en houdt geen rekening met zijn medewerkers.
Typevoorbeeld: Benito Mussolini
9. De brulboei
Wat? Een baas die roept en tiert naar alles wat beweegt.
Sterkte: Hij laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
Zwakte: Zijn medewerkers moeten voortdurend op eieren lopen en daardoor is het moeilijk om productief te zijn.
Typevoorbeeld: Alex Ferguson van Manchester United
verpleegster die subtiel vroeg of ik aan de juice zat
Ja, nou maar hopen dat hij verder heeft gerekend met de verkeerde cijfers ipv strak aan antwoordformulier houden.
verpleegster die subtiel vroeg of ik aan de juice zat
![]()
*Xyzyx naar de dokter*
"Zijn scholen genoeg, je hoeft geen nieuwe te bouwen hoor

*Xyzyx naar de dokter*
Zijn scholen genoeg, je hoeft geen nieuwe te bouwen hoor![]()