AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Moest een half uur lang afvegen op de wc, schrale billetjes gekregen :(

i_hug_that_feel.png

Stelletje mong*len vond het niet nodig mijn calcitriol waarde te bepalen. Neuh liever een hele onnodige hetze aan leverwaarden en ck bepalingen omdat die ooit eens (licht) verhoogd waren. :rolleyes:

Tijdens mijn beentraining super misselijk geworden.

Mijn moeder heeft in maanden geen cake gemaakt, ben sinds enkele dagen aan het cutten en 3x raden wat er nu sinds zondagavond op het aanrecht staat ...

vqtr3o.jpg

Arnaud, heb je nou uit wraak over die cake gecumt? :D

Klote OV.

Mijn moeder heeft in maanden geen cake gemaakt, ben sinds enkele dagen aan het cutten en 3x raden wat er nu sinds zondagavond op het aanrecht staat ...

vqtr3o.jpg

Had ik ook van de week... Kon net nog op tijd bij de plee komen... Jak... Daarna gelukkig weer topfit

Had ik ook van de week... Kon net nog op tijd bij de plee komen... Jak... Daarna gelukkig weer topfit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik begon opeens hard te zweten, benen waren super hard aan het trillen, ademsnood, draaierig ...
(heb astma, normaal nooit/amper last van, en was ik had mijn puffer niet bij :()

vqtr3o.jpg

gewoon eten, iifym brah

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik begon opeens hard te zweten, benen waren super hard aan het trillen, ademsnood, draaierig ...
(heb astma, normaal nooit/amper last van, en was ik had mijn puffer niet bij :()

Ai volgende keer dus mee nemen ;) ach je weet in ieder geval dat je goed je best hebt gedaan

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 17:39 ----------

Ik zag een foutje in je post, heb het even gefixt voor je!

Dank je wat lief van je :kiss:

Terug
Naar boven