MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

waar is gigi ravelli gebleven?
Google ik die naam, omnomnom
Heter dan jou :trollface:
Maar je mag er ook wezen :dunno:
Alleen nog beetje vet weg en beetje plastische chirurgie en je kan zeker even mooi worden :)
Want t'is eigenlijk echt nodig :o
Hoe meer spoilers hoe trolliger het bericht :dunno:
U mad again???
t'komt toch maar van een sukkeltje hé ;)
:D
:roflol:

Alleen nog beetje vet weg en beetje plastische chirurgie en je kan zeker even mooi worden :)
U mad again???
Ik heb ze ook net gegoogled

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

U mad again???

Idioot. Doe eens lief!

Ok. Euphorea, je bent zo sexy. Wil je eens daten? Kunnen we daarna eens koffietje drinken, if u know what I mean ;);).
toch lief dat ik er bij zette dat het om te trollen was :dunno:
:p

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 21:03 ----------

Ik ga zwijgen want ben aan het failtrollen, ben te moe voor degelijke trol :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 21:04 ----------

Ik ga zwijgen want ben aan het failtrollen, ben te moe voor degelijke trol :roflol:

Thuis met een mes.... had net even geen pleister om blijf ik haken dus rest kun je wel verder verzinnen :(
Wees blij dat het 'maar' een mes was :o
Geen pleister om? Snij jij alleen met een pleister rond je vinger? Of had je al een wond? :scratch:

Lol doet me denken aan het moment dat ik pas werkte. Mijn baas had mij op de correctie manier leren snijden, maar dat is in het begin niet zo makkelijk. Na een tijdje lukte het beter en sneller, maar ik had de slechte gewoonte om mijn duim af en toe voor de tippen van mijn vingers te steken. Ik duw mijn mes naar voor en zat recht in mijn duimnagel. Het zat er net niet door, maar als ik wou kon ik de helft van mijn nagel er zo aftrekken :( Dat moment ga ik echt nooit vergeten :o

is gigi ravelli een shemale ofzo? ik snap het niet, ze ziet er niet verkeerd uit ofzo

Wees blij dat het 'maar' een mes was :o
Geen pleister om? Snij jij alleen met een pleister rond je vinger? Of had je al een wond? :scratch:

Lol doet me denken aan het moment dat ik pas werkte. Mijn baas had mij op de correctie manier leren snijden, maar dat is in het begin niet zo makkelijk. Na een tijdje lukte het beter en sneller, maar ik had de slechte gewoonte om mijn duim af en toe voor de tippen van mijn vingers te steken. Ik duw mijn mes naar voor en zat recht in mijn duimnagel. Het zat er net niet door, maar als ik wou kon ik de helft van mijn nagel er zo aftrekken :( Dat moment ga ik echt nooit vergeten :o

Het gebeurde gister. Toen eeb pleister erom gedaan omdat ik constant overal achter bleef haken. Maar vanmidag na handwasjes vergeten nieuwe om te doen bleef haken in wollen trui van kleine... die liep natuurlijk vrolijk verder... deed best auw.

Het gebeurde gister. Toen eeb pleister erom gedaan omdat ik constant overal achter bleef haken. Maar vanmidag na handwasjes vergeten nieuwe om te doen bleef haken in wollen trui van kleine... die liep natuurlijk vrolijk verder... deed best auw.
Aaaa zo, ik dacht dat je mes bleef haken oid :dunno:

:( moet whami er een kusje op geven?

K*t broer van me heeft me avondeten opgegeten :mad:

Koelkast is leeg :mad:

Nu overleven op een zak chips :sad:

Terug
Naar boven