Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tumblr_mg2rip3I5j1rql1wno1_500.gif

kan een week lang niet trainen door tentamenweek

Dat ik nog steeds niet in slaap gevallen ben ....

De baby die z'n hele voeding er weer uitpleurde op bed vannacht :(

hahah idd, gister pas z'n eerste 'vaste' voedsel gegeven. Wil niet weten hoe dat er verwerkt in de luier uitziet:p

En ruiken hahahaha.... en dan niet te vergeten die heerlijk tandenpoep heheheh nog 2 kiezen te gaan dan is het klaar hier

Wel leuk eerste hapje... die koppies die ze trekken hihihi

En ruiken hahahaha.... en dan niet te vergeten die heerlijk tandenpoep heheheh nog 2 kiezen te gaan dan is het klaar hier

Wel leuk eerste hapje... die koppies die ze trekken hihihi

Ja dat van dat koppies trekken viel mee, was geprakte rijpe banaan, met moedermelk mix. Meneertje vond het heerlijk, denk dat we de 15 smekjes wel gehaald hebben.
Hoe oud is de jouwe dan?

Kan dit gewauwel over babies ook ergens anders? Ik hoor dit al in mn ****ing hele vriendenkring en het boeit me daar ook al niet :P

Onverklaarbare bloedneus op me werk... Resultaat witte overhemd is minder wit...FML

Ja dat van dat koppies trekken viel mee, was geprakte rijpe banaan, met moedermelk mix. Meneertje vond het heerlijk, denk dat we de 15 smekjes wel gehaald hebben.
Hoe oud is de jouwe dan?

Heerlijk.ik was wel trots als moeder zijnde, zijn van die leuke momenten.
Mannetje is net 2 geworden

Gisteren gaan slapen met kriebel in de keel, loopneus; wat neusspray en een ajuin naast m'n bed heeft geholpen. Maar nu zit ik met een ellendige prop (zo voelt het) boven m'n keel/gehemelte.

Neus perfect vry...maar man wat irritant is dit...iemand die nog wat tips heeft om daar snel van af te geraken?

Tante is uitbehandeld voor leverkanker, heeft nog maar twee weken te leven. 4 chemo's gehad in 8 weken tijd en allemaal voor niets. k*tzooi!

Terug
Naar boven