Komt vanzelf
Dat zal ongetwijfeld. Alleen zal ik toegeven dat ik hypocriet ben wanneer ik het doe, en als iemand het zat wordt zal ik dan braaf over iets anders praten.
Trots op wat, de halve wereld loopt rond met dat soort kleine wezentjes.
AMEN! Qualificaties voor voortplanting? Het hebben van een functioneel geslachtsdeel en een partner. Big whoop.
Voor zover ik weet gelukkig niet!
Dan snap ik je antwoord wel
Precies. Sommige mensen hebben geen kinderen en dus interesseert dat gelummel over babies ze voor geen meter. We zijn het er dus allemaal wel over eens dat het pas een interessant onderwerp wordt als het zo ver is.
Haha precies. Ik kan niet wachten om naar huis te gaan om em zo z'n 2e prakkie te geven. Met kinderen is het gewoon zo: Als het k*t is is het heel erg k*t, maar als het leuk is is het meer dan fantastisch.
Niets is te vergelijken met een kindje dat je s'ochtends uit zijn bed haalt en dan meteen moet lachen naar de bolle papa
Toch wel. Om er een paar te noemen:
* Drugs. Goeie drugs. XTC om maar eens wat te noemen.
* Drank. Goeie drank. Zoals een lekkere whiskey met een sigaar.
* Sex. Goeie coïtus. Niet het afraffelwerk achterin de Fiat Panda onder invloed van een fles Stoli met dat mormel wat je oppikte in het lokale afwerkhok waar je dat kind aan overhield.
* Vakantie. Weken lang helemaal niets hoeven, bij voorkeur op een tropisch eiland met alledrie de bovenstaande factoren veelvuldig in overvloed.
* Het niet hebben van kinderen. Waardoor je wél kunt uitslapen, wél kunt stappen wanneer je wilt, wél op vakantie kunt waar en wanneer je maar wilt en niét constant omringd bent door vage al-te-defineerbare (stront)luchtjes.
Het krijgen van kinderen is de ultieme ego daad. "Kijk naar mij! Ik ben fantastisch! Daar moeten we er meer van maken!". Ik vind het weinig indrukwekkend, zeker niet noodzakelijk en compleet oninteressant als gespreksonderwerp.
****ing hinderlijk idd als mensen over hun kinderen gaan praten en denken dat het je wat boeit. Dat is net zoiets als dat ik over me sport ga zitten praten, daar doe ik ook niemand een plezier mee en doe ik dan ook niet.
Agreed.
---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 13:27 ----------
Enneh, ja ik heb een k*tdag. Hoe weet jij dat?