AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ga ik net naar de winkel om een samsung galaxy note 2 te kopen. Is de winkel dicht... Kijk ik hoelaat de winkel sluit, 7 uur. Ik kijk op mijn horloge 1 over 7 pff.

the cement garden, net de film gekeken. gaat eigenlijk over een gast die continu zit te fappen op zijn zus om haar uiteindelijk te bangen.

heb al 2x lotr gedaan aangezien ik die dingen van binnen en buiten ken, maar mag maar 1 boek per schrijver (toch 2x weggekomen met tolkien lol)

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 20:02 ----------

?
Literatuur met een grote L?

Dus met andere woorden zei je tegen haar dat je lul klein is???
En dat post je hier:rolleyes:

als ik bij de dokter kom heb ik een kleine ja, alles gaat goed totdat meneer bij de dokter in haar kamertje komt en ze zegt doe je broek maar uit.

dan spoken in me gedachten allemaal dingen van wat als het wel ernstiger is enz en dan krimpt ie.. niemand last van?

en ik denk als ik een schaar zie dat hij dan helemaal wegkruipt.

------------

als ie normaal zo klein was had ik hier wel gezegd dat de dokter zei wow weet je zeker dat je geen bony bent.

1984 en Animal Farm waren allebei verplicht voor mij. En Jakob's tower of zo.

Het nalezen van mijn posts............ga mijn leven beteren (door bot te worden)

Kip was te gaar deze avond .

hierbij weet ik al wat morgen mijn dag verpest .

Aangezien ik voor 2 dagen kook en ik morgen dit in de microgolfoven mag stoppen :| ...

Engels literatuur: Dr. Jekyll & Mr. Hyde, 70 pagina's met plaatjes.

Moest gisteren hospiteren en had vantevoren getraind op een overdosis caffeine, dus kwam daar aan als een of andere opgepompte zenuwpees en nu hoor ik dat ik de kamer niet heb gekregen :mad:

waarschijnlijk vonden ze me gewoon een lul en hebben ze me daarom niet gekozen

Hospiteren blijf ik maar gay vinden. Meestal gaat er 1 of andere stakker, of lekker wijf vandoor met de kamer.

Terug
Naar boven