XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Maar je hebt gelijk, als je traint zonder spierpijn heb je geen goede training gehad.............................
f*ckin jonkies met hun je-hebt-pas-goed-getraind-als-je-spierpijn-hebt
je traint pas hard genoeg als alles zwart wordt voor je ogen, bijna moet kotsen en je spieren gewoon niet meer verder kunnen!!

Het schijnt zelfs dat Ronnie zo hard trainde dat hij er zelf spontaan zwart van werd.

je traint pas hard genoeg als alles zwart wordt voor je ogen, bijna moet kotsen en je spieren gewoon niet meer verder kunnen!!

Ik heb het in een ver verleden weleens gehad. Een gigantische golf barf vanuit het squatrek zo op de spiegels. Gevolgd door een knallende migraine en een uur koude rillingen van tegensputterende spieren. Ben 3 dagen vd kaart geweest + gedeukt ego. Mezelf daarna plechtig beloofd nooit meer zo achterlijk te zijn. Zonde van je voeding, van je herstel, van alles.

Als je wil kunnen we samen cardioën? :dunno:

OT: :fuu: ik vind geen goede versie van MS Office :fuu:
Karma voor wie mij kan helpen!!!
(heb meerdere torrents gedownload, maar ik vind geen volledige/gerigstreerde versie)

Gewoon via de MS site de studenten versie (trial) downloaden, en dan het volgende zoeken: Office 2010 Toolkit 2.2.3

weer nar de dokter voor plasbuis irritatie mag ik straks weer geen coïtus, FUU maand geleden ook al niet.

ja idd dat zou het zijn! naja ik ga nu voor 2 dingen, volgens mij mijn toompje ook bijna gescheurd vrijdag, is zon stukje hard nu wat lijkt op littekenweefsel

Schijnt dat de koningin vandaag jarig is en men dan de vlag uithangt, nou heb ik daar niks mee op (koningshuis) maar het blijft erg triest als je langs een woonwijk komt en ruim 30 schotels ziet hangen en 1 Nederlandse vlag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk hier maar ff 1 NL vlag tussen..

Bedankt links en rechtse gevestigde politiek door de jaren heen !

Weer weinig progressie op de bench press.. :( Wel een PR maar om daar zo trots op te zijn.. 1x55 en 5x50 :o
Moet verhogen met 2.5 kg anders faalt het enorm. :mad:

Weer weinig progressie op de bench press.. :( Wel een PR maar om daar zo trots op te zijn.. 1x55 en 5x50 :o
Moet verhogen met 2.5 kg anders faalt het enorm. :mad:

kom op joh, 1x50? aan elke kant hoop ik? voor jouw lengte en gewicht
Gewoon blijven pushen en dan kom je der uiteindelijk wel ;)

Schijnt dat de koningin vandaag jarig is en men dan de vlag uithangt, nou heb ik daar niks mee op (koningshuis) maar het blijft erg triest als je langs een woonwijk komt en ruim 30 schotels ziet hangen en 1 Nederlandse vlag.

[Link niet meer beschikbaar]

Denk hier maar ff 1 NL vlag tussen..

Bedankt links en rechtse gevestigde politiek door de jaren heen !

ik zou al die mooie kanalen via satteliet ook niet ruilen voor een vlag.

problem--source.jpg

kom op joh, 1x50? aan elke kant hoop ik? voor jouw lengte en gewicht
Gewoon blijven pushen en dan kom je der uiteindelijk wel ;)

Was het maar waar. :o ik snap er ook geen **** van, en ben ook niet de enige die dit heeft kwam ik achter.
Ik probeer nu elke training te verhogen met 2.5 kg.. Hopelijk bereik ik op deze wijze gauw de 5x65

Morgen tentamen General Chemistry 2. Dacht het te snappen, valt nu plots weer vies tegen.

Welk subject, missch kan ik helpen =P
Elektrische geleiding, Elektrochemie, Kwantumechanica, Spectrospocie en Wisselwerkingen in zuivere stoffen en oplossingen. Had oefententamen gemaakt en snapte het, maar dit andere tentamen valt dan weer vies tegen.

Van een monster grondwater wordt de pH gemeten met de cel
referentie-elektrode | grondwater | glaselektrode
De celpotentiaal (= Ecel) bedraagt -0.5348 V. Als het grondwater wordt vervangen door een
buffer met pH = 6.00 is de celpotentiaal -0.5052 V. Uit deze gegevens volgt dat de pH van het
grondwater gelijk is aan:

Terug
Naar boven