Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Chloor ook niet haha.. brand spiritus? Staat dat je er tegels mee schoon krijgt. ;p

Sky.. ik woon met me pa haha, elke vrijdag komt huishoudster langs. Doen we zelf niks aan.

zou geen bleekmiddel erop doen lol, is meer om wc mee schoon te maken en als je het onverdunt op kleding of vloerbedekking morst krijg je lelijke vlekken. brand spiritur onverdund op de muur doen, fles dicht doen en ver weg zetten, dan aansteker bij de muur houden. houdt wel uwe bakkus op ruime afstand van de muur

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 00:23 ----------

Oke thanks. Zal het proberen. Zo terug voor karma. :p

morgen is vrijdag? laat gewoon huishoudster doen xD teh **** ga slapen

Nou die rode saus is eraf. nu hopen dat die verkleuring straks weg is als de muur iets droger is

Je moet er wat chloor op laten zitten ( beetje inwrijven ) een half uurtje en dan met water afnemen. Chloor net zo lang laten inwerken tot alles uitgebleekt is.

vanochtend weer vroeg opstaan... net zoals iedere dag van de week verpest t me dag :P

Keelontsteking / ontstoken huig.. eten is een hel. :mad:

De drang naar junk begint echt groot te worden :( dan zit je daar in de cafetaria met je vis en rijst terwijl iedereen broodjes, koffiekoeken, muffin,.... Eet :(
Heb gisterenavond zelfs de opmerking gekregen dat ik zo chagrijnig ben. Ja wat wil je als je aan tafel zit met 4 eieren terwijl de rest macaroni met kaas en spekjes eet :roflol:

Zometeen om 18u laatste examen. Werd wel eens tijd!

De drang naar junk begint echt groot te worden :( dan zit je daar in de cafetaria met je vis en rijst terwijl iedereen broodjes, koffiekoeken, muffin,.... Eet :(
Heb gisterenavond zelfs de opmerking gekregen dat ik zo chagrijnig ben. Ja wat wil je als je aan tafel zit met 4 eieren terwijl de rest macaroni met kaas en spekjes eet :roflol:

je moe ook nie cutte :meal:

Nog steeds ziek en wil verdorie trainen! :mad:

Dat ik net lekker op mijn droeft**ter ging,
was bijna boven op zolder maar miste een trede en kaboem digicam uit mijn klauwen vandaan (nog heel gelukkig),
maar ik lig lekker open op mijn arm en been :D

bloeden als een rund van een klein k*t sneetje..........

vanavond het LVK, een van de dagen waarop ik me het meest schaam om limburger te zijn

Iifym brah

:fuu: blijf onverwacht thuis vanavond :fuu:
Kent iemand een goeie film dat ik kan zien? Heb absoluut geen zin om 'the voice van vlaanderen' met mijn ouders te zien :sad:

Hele dag moe:(

Terug
Naar boven